kdawid Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Podczas wczorajszego ycia samochodu zauwaąyłem że zaparował i prawy reflektor w mojej B7. Jako że nigdy wcześniej to się nie działo na początku pomyślałem żę moze to wina któregoś zdekli do wyiany żarówek. Niesty po sprawdzeniu okazało się że reflektor jest pękniety. Dokładnie pekła szyba pod spinką która ją spina z resztą lapy. Co najśmieszniejsze to jeste pewny że pękło to samo z siebie bez niczyjej pomocy. Tworzywo z którego zrobiona jest lampa troszkę pracuje klosz trochę mniej, te ruchy niweluje klej którym jest sklejona lampa, niesety spinka spina to na sztywno i klosz nie wytrzymał i po prostu pękł. Auto mam od dwóch lat i jestem pewny że nie było tego wcześniej i że nikt tego nie uszkodził bo nawet nie za bardzo było by jak. Na poniższym zdjęciu widać jak to wygląda. I teraz moje pytania. Wiem że mogę to zakleić klejem do szyb i pewnie będzie ok ale będzie mnie to wkurzać starsznie więc chcę wymienić samą szybę reflektora. 1. czy wymiana tej szyby jest trudna? czy reflektor rozkleja się poprzez rozgrzanie i łatwo się oddziela szyba od obudowy? 2.Mój reflektort do bixenon skrętny z białym kierunkiem, czy szyby w reflektorach xenonowych i zwykłych są takie same? Czy jako dawcy szyby reflektora mogę użyć zwykłego reflektora z pomarńczowy kierunkowskazem? 3. Jak poznac że reflektor jest z wersji europejskiej dla ruchu prawostronnego. Wiem że na kloszu reflektora jest wiele oznaczeń i homologacji. Czy ktoś może mi napisać które wskazują że homologacja jest na ruch prawostronny. W ogóle jak rozróżnić reflektor dla ruchu prawostronnego EU od anglika? Z góry dziękuję za wszeklą pomoc i sugesteie jak rozwiązać ten problem Edytowane 8 Lutego 2015 przez kdawid
quadral20004 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 jak juz zmieniasz to zmieniaj oba. bedzie bardzo widoczna roznica,miedzy lewym a prawym. rozebranie tego nie jest takie proste.niech to zrobi ktos kto to wczesiej juz robil. a peklo bo pewnie dostales kamyczkiem od ciezarowki
kdawid Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 nie dostałem żadnym kamyczkiem bo pękniecie jest od góry pod maską więc to nierealne.Co masz na myśli że nie jest proste? Nie chce się rozkleić? Nie wystarczy rozgrzać dobrze reflektora i klej powoli puszcza? Jeżeli klej puszcza pod wpływem ciepła to nie widzę w tym nic trudnego, chyba że jest inaczej, że jest tam coś o czym nie wiem dlatego pytam o konkrety.A co do różnicy w szkłach to jak będzie widoczna to oba wypoleruje, nałożę ochronę UV i będzie git więc to nie problem
quadral20004 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) obawiam sie ze cos połamiesz albo pogniesz.kolega tu na forum to robil nie dawno. nazywa sie Tazio .pisz mu na pw Edytowane 8 Lutego 2015 przez quadral20004
kdawid Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 dzięki za namiar na pewno zapytam co do połamania to planuje kupic drugi reflektor i pierwsze rozklieić tamten. Na nim nabiorę doświadczenie i wtedy się biorę za mój jak już będę miał zdemontowane całe szkło z dawcy. Tylko potrzeuje info czy mogę wziąć szybę ze zwykłego reflektora (nie bixenonoweg)
Magicbattle Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 raczej nie bo na kloszu sa wybite homologacje. narazie zeby ci nie parowalo polej pekniecia kropelka bo szkoda odblysnika i gratów reflektora
kdawid Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 na razie zabezpieczyłem pęknięcie taśmą więc nie powinno nic się do środka dostać ale finalnie musze to zrobić porządnie. Co do homologacji to wiem że są wybite właśnie na kloszu ale może są takie same. Np. na moim są wybite oznaczenia żarówek D1S czyli xenon i H7 której nie ma w moim reflektorze więc może na zwykłym jest też wybita homologacja dla xenoxnów? Czy ktoś może to sprawdzić i potwierdzić lub zdementować?Może ktoś wrzuci fotkę na której widać homologacje wybite na zwykłym reflektorze z B7? Wtedy będę mógł dokładnie porównać czy są takie same czy inne
Magicbattle Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 pod xenon jest homologacja DCR wiec cos dziwnie masz moze dokladane. albo jeszcze gdzies jest jakies oznaczenie
kdawid Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 nie są dokładane, były na 100% w oryginale są na wlepce z kodami i po rozkodowaniu VIN też.Muszę porównać jakie są oznaczenia na zwykłym reflektorze i wtedy będzie jasne, może ktoś wrzuci foto zwykłego reflektora z B7:)
MAT1000 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Może niech się wypowiedzą ludzie co mają B7 i nie będą się domyślać Możesz śmiało rozklejać sam lampy, nie ma z tym żadnej filozofii. Piekarnik na 80st i ok. 10 minut, rozkleja się wtedy bardzo dobrze. Do sklejania znowu do piekarnika klej się uplastyczni i można napchnąć na miejsce, i złożyć lampę na tym kleju.Sam klosz jest identyczny w lampie H7 i bixenonie. Napisane jest H7 or D1S.Mam w domu bixa i zwykłe lampy, jak chcesz to podrzucę fote zwykłej H7.
kdawid Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) I to jest konkretna odpowiedź na moje pytania Jak możesz to podrzuć foty zwykłych lamp. Na PW wyślę Ci adres @. Może ktoś jeszcze napisze jak odróżnić lampę z angola od reszty Europy? Z góry dzięki i pozdrawiam Edytowane 10 Lutego 2015 przez kdawid
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się