Kołomax Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Jako że szukajka nic specjalnego mi nie wyświetliła , postanowiłem założyć temat. W aucie planowane są grubsze mody, planowana jest także wymiana sprzęgła ze względu na ciężkie przełączanie biegów (olej wymieniony ori po VIN'ie i nie wiele pomogło ) I tak pomyślałem że skoro już wymieniać sprzęgło kompletne , to można by się pokusić o wrzucenie kompletu z dwumasem o średnicy zew tarczy 240mm - mam skrzynie 6 biegów Mam teraz problem bo nie wiem co podejdzie jako komplet P&P 240mm do 1.8T BFB ORI sprzęgło BFB w/g katalogu Sachs'a : tarcza 228 - nr 1878 600 548 docisk 228 - nr 3082 307 232 ilość zębów wałka sprzęgłowego / tarczy 23 średnica łożyska wałka sprzęgłowego 21 ( aczkolwiek i tak musi iść chyba ori w każdym setupie ) 240mm co mogło by podejść , ale mam za mało danych od mocnego poprzecznego 1.8T np: BAM , APY , AMK , AJQ - tarcza 240 , ilość zębów 23 , wałek 21 od wzdłużnych: od 1.9 TDI AVF - tarcza 240 , ilość zębów 23 , wałek 21 od 2,4 AMM, BDV - tarcza 240 , ilość zębów 23 , wałek 24 od 2,7TT (S4) - tarcza 240 , ilość zębów 23 , wałek 24 od 3,0 ASN - tarcza 240 , ilość zębów 23 , wałek 24 od 2.5 TDI - tarcza 240 , ilość zębów 23 , wałek 24 Może ktoś z Was pracuje w hurtowni części żeby porównać graty z BFB - AVF , czy BFB - BAM czy może jakoś inaczej , a może ktoś robił takiego moda...... Pytanie powiązane: Jak wygląda temat ilości zębów i średnicy wieńca rozrusznika Dziękuję za ewentualną pomoc w w/w temacie. Edytowane 9 Lutego 2015 przez Kołomax
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się