elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 ...zwłaszcza garba w okolicach 2600 korekta seria
elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 11 mam resztę zrobię jak się śnieg do końca roztopi... http://vaglog.pl/log_202381.html wysłane z Commodore 64
spanky Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 sprezarka do czyszczenia bo faluje doladowanie na nizszych rpm i "ucieka regulacja" na wyższych rpm wykres taki sobie , wartosci nie za specjalne (mało) i ten peak momentu przez ~ 400 rpm kompletnie bez sensu ...
elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Geometria była czyszczona 20 tys km temu. W odniesieniu do słabej serii korekta taka sobie? wysłane z Commodore 64 Edytowane 9 Lutego 2015 przez elmer80
gregor10 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 elemer80 - podmień zaworek n75 na nowy
elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 elemer80 - podmień zaworek n75 na nowyOoo proszę kto do mnie zawitał:-)Wiesz jak jest z tymi nowymi N75... Pogrzebie trochę w nim najpierw naftą i papierkiem ściernym. wysłane z Commodore 64
spanky Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Geometria była czyszczona 20 tys km temu. W odniesieniu do słabej serii korekta taka sobie? wysłane z Commodore 64 jak dla mnie nie pracuje plynnie geometria ... czemu słaba seria , normalna i nie musi to świadczyć, ze po programie tez będzie słabo , kwestia dostrojenia i poustawiania parametrow w sofcie ... jedne auta reaguja fajnie na delikatnych ustawieniach , inne auta trzeba pomeczyc dluzej i zadac troszke mocniejsze parametry (ale nadal bezpieczne) zeby auto wygenerowalo moc , na tym to polega :-) - kazde auto jest inne...., a ten "cycek" sztucznie zawyza parametry po programie . zrób komplet logów dynamicznych ... kto to stroił i tak oddal ? podjedz i popros o korekte zeby nie bylo tego smiesznego "cycka" , bo jak by go nie bylo, to patrzac na wykres to auto osiaga max moment 340 Nm ... (tak jakoś mało) Edytowane 10 Lutego 2015 przez spanky
elmer80 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Wyczyszczę N75 i zrobię LOGI.Skoro twierdzisz że geometria nie działa płynnie a sam czyściłem to winny chyba jest N75?Program robił latem zeszłego roku gregor10.wysłane z Commodore 64 Wyczyściłem N75, zmieniłem filtr powietrza i oleju z olejem oczywiście bo akurat był na to czas. Sam jeszcze logów dobrze nie obejrzałem ale ciśnienie doładowania w/g mnie się poprawiło. W wyższych obrotach ładnie stoi a falowanie na niższych jest w wyższych rejestrach ale oczywiście do ideału daleko. Komplet logów poniżej do oceny. Tak więc czekam na opinie co do programu ewentualnych możliwości korekty oraz samego stanu klekota. Statyczne: 000 http://vaglog.pl/log_203562.html 001 http://vaglog.pl/log_203566.html 003 http://vaglog.pl/log_203563.html 004 http://vaglog.pl/log_203564.html 007 http://vaglog.pl/log_203565.html 008 http://vaglog.pl/log_203567.html 013 http://vaglog.pl/log_203568.html 018 http://vaglog.pl/log_203569.html 023 http://vaglog.pl/log_203570.html Dynamiczne: 000 http://vaglog.pl/log_203552.html 001 http://vaglog.pl/log_203553.html 003 http://vaglog.pl/log_203554.html 004 http://vaglog.pl/log_203555.html 008 http://vaglog.pl/log_203556.html 010 http://vaglog.pl/log_203558.html 011 http://vaglog.pl/log_203557.html BS: 000 http://vaglog.pl/log_203559.html 003 http://vaglog.pl/log_203560.html 011 http://vaglog.pl/log_203561.html Edytowane 13 Lutego 2015 przez elmer80
rob555 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Turbo za szybko sie budzi a na koncu masz juz ponad 80% wysterowania. Rozkreciłbym sztange o 1 obr.
elmer80 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Tak sobie teraz przypominam że przy czyszczeniu mnie podkusiło i ruszyłem sztangą o 1 obrót... Nie pamiętam już w którą stronę ale wychodzi na to że skróciłem!? wysłane z Commodore 64
rob555 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Nie wiem ale patrzac na stan obecny bym rozkrecil bo na odcince na wysokim biegu moze juz isc pod koniec zakresu pracy zaworka a na dole niepotrzebnie tyle dmucha
elmer80 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 No dobra to się poprawi... Co z resztą? Zastanawia mnie jak teraz wykres by wyszedł? Nadal z garbem? Ciśnienie jest w miarę stałe w tym zakresie obrotów. Boost jest 200 obrotów wcześniej więc garb bierze się z podlania paliwem czy jestem w błędzie? wysłane z Commodore 64
gregor10 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Generalnie wygląda na to że po czyszczeniu skróciłeś sztangę dlatego teraz turbo dmucha mocniej niż po tym po miałeś ustawione rok temu, nigdy nie zostawiam wysterowania na poziomie 90%. Rozkręć sztange i zrób ponownie log 11 bloku, powinno się turbo uspokoić.
rob555 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Garb się wzial od 2600mbar które widać w logach. Uspokój prace turbiny to i wykres się wyrówna
elmer80 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Generalnie wygląda na to że po czyszczeniu skróciłeś sztangę dlatego teraz turbo dmucha mocniej niż po tym po miałeś ustawione rok temu, nigdy nie zostawiam wysterowania na poziomie 90%. Rozkręć sztange i zrób ponownie log 11 bloku, powinno się turbo uspokoić. Turbo było ruszane przed korektą. Teraz jedynie czyściłem N75. W najbliższych dniach wydłużę sztangę o 2 obroty i zrobię logi. W razie czego cofnę jeden obrót. Myślę że kwestia doładowania się ustabilizuje. Stan PD jak określicie? wysłane z Commodore 64 Witam po przerwie... AVF dostał nowy program od Spanky oraz właśnie dziś wymieniony rozrząd. Została również wydłużona sztanga o jeden pbrót w/g sugestii kolegów. Synchro jest na -2 bo po zamknięciu maski okazało się, że chyba linka spadła i nie było już czasu na dłubanie Poniżej log 011 na 3 i 4 biegu bo w tej grupie był największy problem Edytowane 18 Marca 2015 przez elmer80
spanky Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) W dobra strone ruszyles ta szatnge ? No bo ponizej jest log jaki mi wyslales jak wgrales program bez ruszania sztangi http://vaglog.pl/log_207270.html Jest zupelnie inaczej ;-) .... Edytowane 18 Marca 2015 przez spanky
elmer80 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 W dobra strone ruszyles ta szatnge ? No bo ponizej jest log jaki mi wyslales jak wgrales program bez ruszania sztangi http://vaglog.pl/log_207270.html Jest zupelnie inaczej ;-) .... jutro się poprawię ;-)
elmer80 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Jak opanuje przeładowanie. Wczoraj miałem 2,5 a dziś już 2,6... Nie ogarniam już tej sztangi. Zrobiłem 1 obrót i wysterowanie wzrosło. Cofnąłem 2 obroty i jeszcze większe wysterowanie mam :-( wysłane z Commodore 64 Jak dopieszczę grupę 011 to pokażę... Tak wygląda 004: http://vaglog.pl/log_209158.html zastanawia mnie kwestia napinacza. Wczoraj ustawiłem odpaliłem i wskaźnik napięcia poszedł w lewo. Zablokowałem rozrząd i poprawiłem napinacz. Dziś znowu jest na lewo. Niewiele ale jednak... Walczyć z tym czy olać!?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się