Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVF do oceny...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...zwłaszcza garba w okolicach 2600 :naughty:

korekta

1bd90792736f.png

seria

5366c9ef975f.png

Opublikowano

A jakieś logi do tego? np 3, 4, 8, 11

Opublikowano

sprezarka do czyszczenia bo faluje doladowanie na nizszych rpm i "ucieka regulacja" na wyższych rpm

wykres taki sobie , wartosci nie za specjalne (mało) i ten peak momentu przez ~ 400 rpm kompletnie bez sensu ...

Opublikowano (edytowane)

Geometria była czyszczona 20 tys km temu.

W odniesieniu do słabej serii korekta taka sobie?

wysłane z Commodore 64

Edytowane przez elmer80
Opublikowano

elemer80 - podmień zaworek n75 na nowy

Opublikowano

elemer80 - podmień zaworek n75 na nowy

Ooo proszę kto do mnie zawitał:-)

Wiesz jak jest z tymi nowymi N75...

Pogrzebie trochę w nim najpierw naftą i papierkiem ściernym.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano (edytowane)

Geometria była czyszczona 20 tys km temu.

W odniesieniu do słabej serii korekta taka sobie?

wysłane z Commodore 64

jak dla mnie nie pracuje plynnie geometria ...

czemu słaba seria , normalna i nie musi to świadczyć, ze po programie tez będzie słabo , kwestia dostrojenia i poustawiania parametrow w sofcie ... jedne auta reaguja fajnie na delikatnych ustawieniach , inne auta trzeba pomeczyc dluzej i zadac troszke mocniejsze parametry (ale nadal bezpieczne) zeby auto wygenerowalo moc , na tym to polega :-) - kazde auto jest inne...., a ten "cycek" sztucznie zawyza parametry po programie .

zrób komplet logów dynamicznych ...

kto to stroił i tak oddal ?

podjedz i popros o korekte zeby nie bylo tego smiesznego "cycka" , bo jak by go nie bylo, to patrzac na wykres to auto osiaga max moment 340 Nm ... (tak jakoś mało) :rolleyes:

Edytowane przez spanky
Opublikowano (edytowane)

Wyczyszczę N75 i zrobię LOGI.
Skoro twierdzisz że geometria nie działa płynnie a sam czyściłem to winny chyba jest N75?
Program robił latem zeszłego roku gregor10.

wysłane z Commodore 64

Wyczyściłem N75, zmieniłem filtr powietrza i oleju z olejem oczywiście bo akurat był na to czas.

Sam jeszcze logów dobrze nie obejrzałem ale ciśnienie doładowania w/g mnie się poprawiło.

W wyższych obrotach ładnie stoi a falowanie na niższych jest w wyższych rejestrach ale oczywiście do ideału daleko.

Komplet logów poniżej do oceny.

Tak więc czekam na opinie co do programu ewentualnych możliwości korekty oraz samego stanu klekota.

Statyczne:

000 http://vaglog.pl/log_203562.html

001 http://vaglog.pl/log_203566.html

003 http://vaglog.pl/log_203563.html

004 http://vaglog.pl/log_203564.html

007 http://vaglog.pl/log_203565.html

008 http://vaglog.pl/log_203567.html

013 http://vaglog.pl/log_203568.html

018 http://vaglog.pl/log_203569.html

023 http://vaglog.pl/log_203570.html

Dynamiczne:

000 http://vaglog.pl/log_203552.html

001 http://vaglog.pl/log_203553.html

003 http://vaglog.pl/log_203554.html

004 http://vaglog.pl/log_203555.html

008 http://vaglog.pl/log_203556.html

010 http://vaglog.pl/log_203558.html

011 http://vaglog.pl/log_203557.html

BS:

000 http://vaglog.pl/log_203559.html

003 http://vaglog.pl/log_203560.html

011 http://vaglog.pl/log_203561.html

Edytowane przez elmer80
Opublikowano

Turbo za szybko sie budzi a na koncu masz juz ponad 80% wysterowania. Rozkreciłbym sztange o 1 obr.

Opublikowano

Tak sobie teraz przypominam że przy czyszczeniu mnie podkusiło i ruszyłem sztangą o 1 obrót... Nie pamiętam już w którą stronę ale wychodzi na to że skróciłem!?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Nie wiem :)

ale patrzac na stan obecny bym rozkrecil bo na odcince na wysokim biegu moze juz isc pod koniec zakresu pracy zaworka a na dole niepotrzebnie tyle dmucha

Opublikowano

No dobra to się poprawi...

Co z resztą?

Zastanawia mnie jak teraz wykres by wyszedł? Nadal z garbem? Ciśnienie jest w miarę stałe w tym zakresie obrotów. Boost jest 200 obrotów wcześniej więc garb bierze się z podlania paliwem czy jestem w błędzie?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Generalnie wygląda na to że po czyszczeniu skróciłeś sztangę dlatego teraz turbo dmucha mocniej niż po tym po miałeś ustawione rok temu, nigdy nie zostawiam wysterowania na poziomie 90%.

Rozkręć sztange i zrób ponownie log 11 bloku, powinno się turbo uspokoić.

Opublikowano

Garb się wzial od 2600mbar które widać w logach.

Uspokój prace turbiny to i wykres się wyrówna

Opublikowano (edytowane)

Generalnie wygląda na to że po czyszczeniu skróciłeś sztangę dlatego teraz turbo dmucha mocniej niż po tym po miałeś ustawione rok temu, nigdy nie zostawiam wysterowania na poziomie 90%.

Rozkręć sztange i zrób ponownie log 11 bloku, powinno się turbo uspokoić.

Turbo było ruszane przed korektą.

Teraz jedynie czyściłem N75.

W najbliższych dniach wydłużę sztangę o 2 obroty i zrobię logi.

W razie czego cofnę jeden obrót.

Myślę że kwestia doładowania się ustabilizuje. Stan PD jak określicie?

wysłane z Commodore 64

Witam po przerwie...

AVF dostał nowy program od Spanky oraz właśnie dziś wymieniony rozrząd.

Została również wydłużona sztanga o jeden pbrót w/g sugestii kolegów.

Synchro jest na -2 bo po zamknięciu maski okazało się, że chyba linka spadła i nie było już czasu na dłubanie :angry:

Poniżej log 011 na 3 i 4 biegu bo w tej grupie był największy problem

Edytowane przez elmer80
Opublikowano (edytowane)

W dobra strone ruszyles ta szatnge ?

No bo ponizej jest log jaki mi wyslales jak wgrales program bez ruszania sztangi

http://vaglog.pl/log_207270.html

Jest zupelnie inaczej ;-) ....

Edytowane przez spanky
Opublikowano

W dobra strone ruszyles ta szatnge ?

No bo ponizej jest log jaki mi wyslales jak wgrales program bez ruszania sztangi

http://vaglog.pl/log_207270.html

Jest zupelnie inaczej ;-) ....

jutro się poprawię ;-)

Opublikowano

pokaż 004d i 011d na 4 biegu

Opublikowano

Jak opanuje przeładowanie. Wczoraj miałem 2,5 a dziś już 2,6... Nie ogarniam już tej sztangi. Zrobiłem 1 obrót i wysterowanie wzrosło. Cofnąłem 2 obroty i jeszcze większe wysterowanie mam :-(

wysłane z Commodore 64

Jak dopieszczę grupę 011 to pokażę... :banan:

Tak wygląda 004:

http://vaglog.pl/log_209158.html

zastanawia mnie kwestia napinacza.

Wczoraj ustawiłem odpaliłem i wskaźnik napięcia poszedł w lewo.

Zablokowałem rozrząd i poprawiłem napinacz. Dziś znowu jest na lewo. Niewiele ale jednak...

Walczyć z tym czy olać!?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...