Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audi a4 b7 3.0 tdi quattro


cukier1988

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,jestem tu nowy. Jakiś czas temu zakupiłem audi a4 b7 3.0 tdi qauttro seria 204km chciałbym uzyskać większa moc w granicach rozsądku. Ile można uzyskać po samym programie??? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko zależy od stanu wtrysków które w BKN-ach są często słabe i tego czy auto ma zapchany wydech (DPF i kat).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego 250, tyle wyciągnie zawsze.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dpf jest usunięty wtryski sprawdzone są ok. Sprzęgło dwumasowe wytrzyma te 250 ps??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzęgło to sprzęgło, dwumas to koło zamachowe. Jak będziesz miał pond 300 konia / 600 niuta to zacznij myśleć, szybciej sobie głowy nie zawracaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego 250, tyle wyciągnie zawsze.

Nieprawda nie wyciągnie zawsze. Jak ma zdrowe wszystko to zawsze 270-80 km a jak nie to nawet 250 nie wyciagnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bosniak_sq, racja. A tak z innej beczki-użytkownicy 3.0 TDI z chipsem-możecie podać max wymagane przez sterownik wartości dla przepływki. Nie faktyczne tylko wymagane....musze coś sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

270-280 to już jest ostro podlany soft, nie każdy odważy się taki robić i nie każdy powinien taki mieć.

Polemizowałbym też czy te 280 to realne 280.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no masz racje, ja pisałem tylko ile ze zdrowej jednostki bez żyłowania pod 300 i kopcenia powinno wyjśc, a na ile sie kto zdecyduje to już jego indywidualna sprawa. Znam gości co wgrywają programy ECO a co dopiero 300 KM :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

280 a 300 to wbrew pozorom spora różnica ;] trudno wypluć taki wynik bez ingerencji mechanicznej, nawet mega zdrowa sztuka.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisalem że bez ingerencji mechanicznej da się wyciągnąć 300, pisalem że można próbować pod 300. Wbrew pozorom nie trzeba nie wiadomo jakich ingerencji mechanicznych, bo luźny wydech plus duży FIMIC i można walczyć 300+. Ubiegne Twoje następne stwierdzenie, że dla jednych wymiana tłoków, korb, głowic to jest ingerencja mechaniczna, a dla drugich końcowy tłumik.

Edytowane przez bosniak_sg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jasne, wydech + IC i masz 300+ :) problem tylko w tym że wydech za tani nie jest a IC dość problematyczny w instalacji (mam na myśli belkę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się robi wydech z glowa to można tanio i dobrze, a jak ktoś ma kasę, albo nie ma kasy i głowy to lata po firmowkach i robi po 5 tys. No z ta belka to rzeczywiście niefart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak się robi wydech z glowa to można tanio i dobrze
a konkretniej :> bo mnie ślinka cieknie..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No np do Mercedesa 220 cdi kompletny wydech od turbosprężarki downpipe plus reszta 2,5 cala na końcowym tłumiku 2000 zł

tak to gadało

Alfa Romeo 147 1.9 jtd podobny wydech cena 1800 zł

c59c4be41e635f1bmed.jpg

Edytowane przez bosniak_sg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taką samą wioskę robią fabryczne tłumiki z rurą w środku... koszt może 100zl...

3'' i dwa tłumiki z kierowanym wylotem spalin i odpowiednim pochłanianiem to już nie takie "finansowe hop"

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne, że jest efekt przede wszystkim w mocy i momencie odpowiednio w mercedesie w stosunku do serii 7 KM i 11 nM i to juz wcześniej po programie, bo po remapie wyszło o 11 KM i 29 nM , a w Alfie po założeniu wydechu 9 KM i około 20 nM nie pamietam dokladnie. Co najważniejsze są bardzo znosne dla ucha przy długiej podróży.

Tak wygladał wydech w mercedesie

a98d450bb50d023fmed.jpg

bfcd6372451e7cdemed.jpg

Edytowane przez bosniak_sg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie przerost "kosztów" nad formą. Odetnij same tłumiki i zobacz jaki będzie przyrost, główny problem to tłumik który fabrycznie rozprasza (powinien ukierunkowywać) spaliny co w efekcie powoduje dławienie i hamowanie spalin. Te końcowe padła ograniczają bardziej niż KAT'y zwłaszcza te zdrowe.

na filmie pierdzą ale sam robiłem takie testy i wiem że dźwięk jest całkiem przyjemny, problem tylko w tym że jest za głośno.

http://www.audi-sport.net/xf/threads/amazing-result-from-mufflerectomy-tested-on-dyno.203726/#post-2032386

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...