DANON17 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Poprostu brak mi już sił i pieniedzy . Posiadam 2,0 tfsi audi CAEB 155 kW 1 .brał olej - zrobiłem \ tloki pierścienie nowe turbo - sprawe załatwiły 2 pojeżdziłem i trochę i pojawiły się dziwnie stuki a raczej szuranie dziwny stukot . mechanik powiedział : do wymiany łąńcuch zamówiłem u dilera wszystko 3 łańcuchy dwa mnapinacze siedem śliizgaczy wszystkie nowe śruby wariator itp . niesamowite koszty rozrzad wymieniłem błąd przestawienia wału względem wałków zniknął . ale tylko błąd a dziwna praca stukanie pozostało . Mechanik powiedzieł nic innego nie pozostało tylko uszkodzone wtryskiwacze oraz popychacz pompy fsi bardzo głośno pracują i to cała przyczyna wymieniłem odrazu wszystkie wtryskiwacze wraz z listwą oraz ten popychacz wtryskową lecz problem stukania pozostał . Pojawił się następny problem czujnik położenia klap w kolektorze ssącym . Trzeba wymienić kolektor wraz z czujnikiem . wymieniłem kompletny kolektor wraz z wakui sensorem klap z czujnikami prosto od dilera koszt 1600 zł . błąd zniknął ale stukot pozostał . Co jest jeszcze ważne stukot narasta w momencie dodawania gazu jak poprostu słyszę jakby klapy w kolektorze zapóżno sie otwierały i z tego powstaje dziwny warkot . postanowiłem trochę porobić sam. Zablokowałem klapy w położeniu całkowitego otwarcia i warkot zmniejszył się 90% jest bardzo mało słyszalny . ale wiem że jest to żadne rozwiązanie ponieważ nie działa to tak jak powinno . proszę o pomoc może miał ktoś podobny problem.
griga-st Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Co jest jeszcze ważne stukot narasta w momencie dodawania gazu Glosnosc, czy czestotliwosc narasta? Ja p.., nie taniej by bylo silnik wymienic?
DANON17 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) stukot a dokładnie warkot . Jest to automat tak ze w momencie przełączenie na wyższy bieg warkot ustaje i znów zaczyna przy tych samych obrotach na biegu wyższym . wszystko Dzieje Się Przy Około 2000 Do 3000 Obrotów . nie wiem czy to jest istotne ale jeżeli zaczynam jeździć agresywnie ten warkot jest pRawie nie słyszalny. głoś9ność tego warkotu jest zależna od obrotów . częstotliwość -pod względem obrotów jest szybsza za każdym razem . Ten warkot jest więcej słyszalny jak silnik jest gorący . na zimnym silniku jest ale tak nie irytuje . Edytowane 11 Lutego 2015 przez DANON17
griga-st Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie pokrzywili zaworów? Jak ci ten mechanior tyle wymienił, to powinien wiedzieć co robi?... Mi klekotało (tylko) na wolnych obrotach. Wymienili cale wnętrzności skrzyni, a okazało się ze to kolo zamachowe z tym podwójnym sprzęgłem.
DANON17 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 Co jest jeszcze ważne stukot narasta w momencie dodawania gazu Glosnosc, czy czestotliwosc narasta? Ja p.., nie taniej by bylo silnik wymienic? stukot a dokładnie warkot . Jest to automat tak ze w momencie przełączenie na wyższy bieg warkot ustaje i znów zaczyna przy tych samych obrotach na biegu wyższym . wszystko Dzieje Się Przy Około 2000 Do 3000 Obrotów . nie wiem czy to jest istotne ale jeżeli zaczynam jeździć agresywnie ten warkot jest pRawie nie słyszalny. głoś9ność tego warkotu jest zależna od obrotów . częstotliwość -pod względem obrotów jest szybsza za każdym razem . Ten warkot jest więcej słyszalny jak silnik jest gorący . na zimnym silniku jest ale tak nie irytuje na chwilę obecną mysle że wymiana silnika pochłoneła by mniej szukam silnika na allegro jest pare ale jest troche drogi może znacie kogoś co ma do sprzedania na chwilę obecną mysle ze sam słupek bo ospprzet już mam .
Boras27 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 A możesz nagrać ten dźwięk lub filmik ??
andy-vip Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Tez proszę o nagranie tego. Mam ten sam motor to porównam i zobaczymy
Boras27 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Tez proszę o nagranie tego. Mam ten sam motor to porównam i zobaczymy moze ty swoje daj zobaczymy jak to u Ciebie wyglada .. Edytowane 13 Marca 2015 przez Boras27
Boras27 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Ale co ja mam ci dać? O co ci chodzi Sorry zle zrozumiałem twojego posta myslałem ze masz ten sam problem... u mnie taki dzwiek https://www.youtube.com/watch?v=pOdaEj-3lPg Edytowane 13 Marca 2015 przez Boras27
andynl Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Ten warkot nie jest równomierny , tak jakby faluje, ja bym powiedział że to bardzo podobny dźwięk do rozwalonego łożyska choć z tego filmiku wynika że dźwięk jakby z tyłu silnika dochodził
griga-st Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 W zbiorniku jest pompa podająca paliwo do pompy wysokiego ciśnienia.
andynl Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 No to może faktycznie łożyska na pompie się wysypały
Boras27 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Byłem w serwisie na rozpoznaniu usterki oczywiście za samo rozpoznanie zapłaciłem 530 zł i naj chętniej to wymienili by mi rozrząd bo stwierdzili ze to może być rozrząd ale pewni nie są albo właśnie pompa ale pewności nie maja hahaha ... czy się stoi czy się leży 530 się należy Edytowane 15 Marca 2015 przez Boras27
andy-vip Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Ja robie tak powiedz ze płacisz za wymianę rozrządu ale tylko wtedy jak wraz z wymianą znika twoja zgłoszona usterka. I zobaczysz co ci partacze powiedzą
DANON17 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Ten warkot nie jest równomierny , tak jakby faluje, ja bym powiedział że to bardzo podobny dźwięk do rozwalonego łożyska choć z tego filmiku wynika że dźwięk jakby z tyłu silnika dochodził mi to tak wygląda na jakąś rolkę najlepiej sciągnąć pasek i krecić rolkami . ogólnie ci powiem że twój silnik jak wynika z tego linku chodzi troche głośno . ale ponoć to normalne w 2,0 tfsi . Ja odnośnie mojego silnika już dałem rade z głośną pracą ,. Powiem jedno wymiana samego rozrządu nic nie daje dalej głośna praca zostaje mmmmm może trochę cichnie . w moim silniku doszedłem sam Wymiana kompletnego wałka rozrzadu wraz z nastawnikiem pomogła wreszcie chodzi jak normalna benzyna . Dalej nie umiem rozwiązać problemu z warkotem podczas dodawania gazu wiem na 90 procent gdzie tkwi problem za mała dawka powietrza i za pużne otwarcie klap w kolektorze . lecz ie wiem jak to wyregulować . czy też ustawić
sokoolms Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 U mnie jest podobnie jak u Boras27, do filmiku sciągnełem osłonę by lepiej było słychać: https://drive.google.com/file/d/0B5plM8lBVsUXNzZYMTNLbzV1STg/view
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się