sebidi Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 U mnie jakoś 3-4 km i 90 na blacie jak otwarty to górny i dolny wąż będzie mieć taką samą temperaturęPrzecież chłodnica chłodzi, w zimę tym bardziej chłodzi więc jak mogą mieć taką sama temp. Jeżeli chłodnica jest drożna dolny wąż będzie ledwo ciepły, o ile w ogóle.Sama z siebie nie chłodzi gdy auto stoi po jeździe owszem pęd wiatru wychladza na tyle ze są różnice temperatury chyba ze komuś wiatrak nap. Cały czas na max obrotach
nike166 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Panowie, kupiłem termostat Wahlera i chciałem go sprawdzić czy działa, zagotowałem wodę w czajniku do wrzenia wrzuciłem termostat w szklankę zalałem wodą i nic nawet nie drgnął... Jakiś inny sposób na sprawdzenie termostatu? Nie mierzyłem temp. wody nie miałem czym. Ale powinna mieć 100 C...
sebidi Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Panowie, kupiłem termostat Wahlera i chciałem go sprawdzić czy działa, zagotowałem wodę w czajniku do wrzenia wrzuciłem termostat w szklankę zalałem wodą i nic nawet nie drgnął... Jakiś inny sposób na sprawdzenie termostatu? Nie mierzyłem temp. wody nie miałem czym. Ale powinna mieć 100 C...Z tego co pamiętam termostat gotujesz we wodzie i obserwujesz czy zaczyna się otwierac a nie wrzucasz go na gorącą "100"
Babel Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 U mnie jakoś 3-4 km i 90 na blacie jak otwarty to górny i dolny wąż będzie mieć taką samą temperaturęPrzecież chłodnica chłodzi, w zimę tym bardziej chłodzi więc jak mogą mieć taką sama temp. Jeżeli chłodnica jest drożna dolny wąż będzie ledwo ciepły, o ile w ogóle.Sama z siebie nie chłodzi gdy auto stoi po jeździe owszem pęd wiatru wychladza na tyle ze są różnice temperatury chyba ze komuś wiatrak nap. Cały czas na max obrotach Oczywiście, że "sama z siebie" chłodzi, przecież to wymiennik ciepła jest. Po to chłodnica ma radiator aby oddawał ciepło.
nike166 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Wracając do tematu, termostat zmieniony , auto rozgrzewa sie moment po 3-4 km już 90C , przy dużej prędkości 150 km/h stoi twardo na 90C także problem ze spadkiem temp podczas dużej prędkości też wyeliminowany . Dzięki wszystkim za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się