Patrox 3 Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Autko ma zmieniony IC na większy we Wrocławskim Dynosoft Program by DynoSoft Oto wyniki dzisiejszych prac, niutonów trochę mało przez duży intercooler ale ta turbina seryjna jest tylko przejściowa. To nie jest jeszcze ostatnie słowo, niedługo będzie korekta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 ładny płaski niuton .. jakie turbulum wkladasz ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 To nie jest jeszcze ostatnie słowo, niedługo będzie korekta. Ja myśle jak wsiadasz do niej po jeździe Leonem to pewnie zasypiasz Ładnie jak na seryjne turbo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Podró To nie jest jeszcze ostatnie słowo, niedługo będzie korekta. Ja myśle jak wsiadasz do niej po jeździe Leonem to pewnie zasypiasz Ładnie jak na seryjne turbo Pozdrawiam ż Podróż Audi po Leonie to jak Lot tanimi liniami za 1Euro. Jak już napisałem wcześniej sprawimy że to auto będzie dynamiczniejsze ale szybkie nigdy nie będzie. To jest autko to bezpiecznej i komfortowej jazdy. Pozdrawiam Witku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Ja powem tak: po wizycie u Witka generalnie jeżdżę wolniej, cieszę się zapasem ale nie koniecznie go wykorzystuję, spalanie jest mniejsze a banan raz w tygodniu wystarczy (166KM / 375Nm) niestety nasze drogi i kierowcy nie pozwalają na szarżowanie, ten zapas to raczej w kwestii bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu. pozdro 4@LL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 9 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Ja powem tak: po wizycie u Witka generalnie jeżdżę wolniej, cieszę się zapasem ale nie koniecznie go wykorzystuję, spalanie jest mniejsze a banan raz w tygodniu wystarczy (166KM / 375Nm) niestety nasze drogi i kierowcy nie pozwalają na szarżowanie, ten zapas to raczej w kwestii bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu. pozdro 4@LL Drogi kolego, gdybaliśmy sobie tak z Witkiem. To jest wykres mojego byłego samochodu: A tu można więcej o nim poczytać:http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=10871&postdays=0&postorder=asc&start=0 Także sam rozumiesz dlaczego tak napisałem. Żeby nie powiedzieć że w temacie się nic nie dzieje. Oto obiecana korekta. Auto o dziwo bez najmniejszego dymu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Gratulacje, auto musi fajne pomykać, mam nadzieję, że i moje kiedyś będzie miało podobne parametry. Siemka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Oto przyszedł czas na nowe modyfikacje. Zmieniona została sprężarka na mocniejszą od silnika BRD. Soft jest zrobiony na razie bardzo bezpiecznie z zapasem. Resztę dostroimy na naszej nowej hamowni rolkowej która lada chwila zostanie otworzona. Ps- to co było wcześniej na te 189 km a teraz to jakby inny samochód. Dużo lepiej reaguje na gaz, jest dynamiczniejszy i ma większa elastyczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Niezły kox, a jak z trakcją ??? Pewnie dużo z niej nie zostało, nie ma to jak zabawa w Kubicę ten zawsze ma problemy z trakcją. Nie powiem ale czasami przydają się te niutonometry Jeszcze raz gratki !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Oto przyszedł czas na nowe modyfikacje. Zmieniona została sprężarka na mocniejszą od silnika BRD. Soft jest zrobiony na razie bardzo bezpiecznie z zapasem. Resztę dostroimy na naszej nowej hamowni rolkowej która lada chwila zostanie otworzona. Ps- to co było wcześniej na te 189 km a teraz to jakby inny samochód. Dużo lepiej reaguje na gaz, jest dynamiczniejszy i ma większa elastyczność. jaki jest max z tej turbiny ? i co z wytrzymałością silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 To nie są modyfikacje robione do sportu tylko na co dzień. Wiadomo że tuning to tuning jednakże nie powinno się nic nieprzewidzianego stać. Te turbiny sa dużo bardziej wytrzymalsze od tych wybuchowych Rumunek. Na razie doładowanie jest na 1.65 bara z zapasem do 1.7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 jak sprzęgło na to ...? i jaki jest tam jeszcze zapas ... ? czy reszta seryjnych gratów pociagnie wiecej ... [pompki/dół silnika ?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Ciekawe czy w 1,9 na tej turbinie z PD AL i wydajnym IC da się zrobić podobną moc??? Wynik bardzo ładny Możesz napisać jaki duży IC w tej A4 siedzi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Ciekawe czy w 1,9 na tej turbinie z PD AL i wydajnym IC da się zrobić podobną moc??? Wynik bardzo ładny Możesz napisać jaki duży IC w tej A4 siedzi??? Sprzęgło wytrzyma dużo dużo więcej i dół silnika tak samo. Szacujemy że zapas w mocy jest jeszcze na ok. 10km i może z 15nm. W 1,9 na wyżej opisanych gratach zrobiliśmy 205km/405nm.Co do IC to jest robiony na wymiar pod samochód i ma wydajnośc spokojnie do 220ps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 jakie wymiary ma IC-ek i moze jakies fotki zalozonego na aucie ... [trzeba bylo cos przycinac ?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 spanky a Ty co taki szpiegowskie pytania zadajesz..myślisz o jakimś nowym cacku ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 jakie wymiary ma IC-ek i moze jakies fotki zalozonego na aucie ... [trzeba bylo cos przycinac ?] Oto zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 dzieki za fotki ... a jak z reszta [montaz,wymiary ?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Ciekawe czy w 1,9 na tej turbinie z PD AL i wydajnym IC da się zrobić podobną moc??? Jarol o 200 KM to przecież już wiesz 2.0 TDI mają jednak większą pojemność i lepsze napełnienie jak 1.9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Oto czas na nowe wyniki. Turbo od BRD zostało zastąpione sprężarką naszej konstrukcji tzw hybryda która pasuje seryjnie na kolektor. Oto wczorajszy wynik strojenia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się