Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] 2,0 tdi A4 Avant BRE by Dynosoft 242,5KM/461Nm


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

niezle czy to juz koniec czy jeszcze masz zamiar cos zmieniac??? :a4fan: :a4fan: :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły przebieg momentu :good:

Patrox czy masz DPF w tym wozie (BRE były również z DPF). Jeśli nie masz DPF to zmieniałeś coś w wydechu (wybity kat)?

Ja chcę gdzieś w połowie stycznia zamontować turbo BRD i zaatakować takie spokojne 200KM/400Nm.

Wcześniej muszę jednak zebrać resztę gratów do dolotu i zrobić porządek z łańcuszkiem napędzającym wałki wyrównoważające w BLB :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły przebieg momentu :good:

Patrox czy masz DPF w tym wozie (BRE były również z DPF). Jeśli nie masz DPF to zmieniałeś coś w wydechu (wybity kat)?

Ja chcę gdzieś w połowie stycznia zamontować turbo BRD i zaatakować takie spokojne 200KM/400Nm.

Wcześniej muszę jednak zebrać resztę gratów do dolotu i zrobić porządek z łańcuszkiem napędzającym wałki wyrównoważające w BLB :wallbash:

Nie mam DPF ani nic nie robiłem z wydechem tzn. na tamtą chwilę co pokazałem wykres. Bo aktualnie zrobiony jest do połowy wydech przelot 3 cale. Ale to pod przyszłe mody :naughty: :naughty: :naughty:. Do turbo musisz zmienić rurę z fi 50 na fi 38 to taka jest w turbo od BRD( albo zrobić przejściówkę.) A z tymi łańcuszkami to chyba prędzej szybciej i taniej będzie ci poszukać gołego BRE niż rozbierać Twój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrox jedno jeszcze pytanie - co jest podlączone do belki intercoolera z prawej strony, przewodem ok. 20 mm średnicy, zaraz po wejściu węża od turba?

Do turbo musisz zmienić rurę z fi 50 na fi 38 to taka jest w turbo od BRD( albo zrobić przejściówkę.) A z tymi łańcuszkami to chyba prędzej szybciej i taniej będzie ci poszukać gołego BRE niż rozbierać Twój.

To wiem bo już montowałem turbo BDR u brata w A4 B5 :gwizdanie:

Ja mam inną koncepcję - montuje drugi, prawy IC, oryginalny taki jest w BRD w serii albo w 2.0 TFSI. Mam już IC, belke pod zderzak na dwa intercoolery, wspornik IC. Zostały mi do dokupienia dwie rury od BRD i kierwonica powietrza do IC.

Co do silnika to mam inny pomysł - chcę zrobić to co jest w BKD albo w ARL - wypierdzielić wałki, założyć pompę oleju na łańcuszek od BKD, smok oleju od AWX/AVF, a na swój wał założyć w miejsce kółka wahliwego zwykłe kółko napędzające pompę oleju od BKD. Wszystko powinno pasować P&P po pomiarach i porównaniach jakie robiłem. Jak to nie wyda to zamontuje "słupek" z BKD ze smokiem pompy oleju od AWX i miską oleju AWX ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 coolery wydajnościowo bedą max do 200PS. I moment może pociągnąć w dół. A co do wałków to też tak można zrobic, powinno pasować. Trzymam kciuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 coolery wydajnościowo bedą max do 200PS.

Patrox mam dziecko w drodze więc 200 KM wystarczy :cool1:

Swoją drogą te dwa IC mają identyczną wydajność jak te z 2.7 i 3.0 TDI więc jakby co dadzą rady trochę więcej pewnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz cos powiedziec na temat tej turbinki??

Wirniki są trochę większe od turbo z BRD. Pasuje idealnie do kolektora i na wydech.

JAro444, z coolerami temat przebadany, uwierz.Nie na darmo w S3, leonach cupra zakładają centralny zamiast dwóch ori bocznych. W lecie będzie ciepło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wierzę ;) 200 KM mi styka w zupełności.

Patrox pytałem czy wiesz co jest podłączone do belki intercoolera z prawej strony, takim przewodem fi ok 20-25 mm, zaraz z końcem gumy od turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wierzę ;) 200 KM mi styka w zupełności.

Patrox pytałem czy wiesz co jest podłączone do belki intercoolera z prawej strony, takim przewodem fi ok 20-25 mm, zaraz z końcem gumy od turbiny?

Filtr intercoolera, ja to usunąłem. Do niczego nie jest to potrzebne ( nazywa się to tłumik doładowania czy jakoś tak).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak się temu przyglądałem dziś i zastanawiałem po co jest odprowadzane w bok sprężone przez turbinę powietrze i gdzie ono dalej idzie. Pewnie też to wywalę jak się okaże to zbędne :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg momentu tak wyglada bo tak jest ustawiona skala wartosci NM w oprogramowaniu hamowni. Jak skala kończyła by sie jak w maha na mniejszych wartosciach to przebieg momentu byłby klasyczna górka. Dokładnie tak samo jest w mojej hamowni - tak po prostu ustawił skale producent hamowni. Moment wylicza sie z mocy, przy np. 200PS i 4000obr bez wzgledu na to jakie to auto to wartosc bedzie zawsze ta sama.

Silniki 2.0tdi 16v to inna bajka i nie liczyłbym na 215PS z takiej hybrydy w 1,9 8V - to inny układ wtryskowy, inny łeb który ma wiekszy flow dzieki czemu na tym samym doładowaniu w cylindrach znajduje sie wiecej powietrza w czasie jednego cyklu pracy. Stare 1.9 8v PD musi miec duzo powietrza z duzego turbo albo zmiany mechaniczne w głowicy.

Seryjny słupek ASZ/ARL z dużym turbo idzie zrobic na ok 230PS gdzie w przypadku BKD/BLB/BRE ta granice bedzie oscylowac gdzies ok 260PS.

Wszystko idze ładnie do pewnego momentu potem robi sie pod górke i dodanie każdego PSa (tych 30stu do 1.9) to duze wyzwanie albo trzeba wykonac modyfikacje nie majaca duzo wspólnego z bezpieczną.

Patrox trzeba cos zrobic zeby wyżej zakrecił sie ten BRE :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg momentu tak wyglada bo tak jest ustawiona skala wartosci NM w oprogramowaniu hamowni. Jak skala kończyła by sie jak w maha na mniejszych wartosciach to przebieg momentu byłby klasyczna górka. Dokładnie tak samo jest w mojej hamowni - tak po prostu ustawił skale producent hamowni. Moment wylicza sie z mocy, przy np. 200PS i 4000obr bez wzgledu na to jakie to auto to wartosc bedzie zawsze ta sama.

Silniki 2.0tdi 16v to inna bajka i nie liczyłbym na 215PS z takiej hybrydy w 1,9 8V - to inny układ wtryskowy, inny łeb który ma wiekszy flow dzieki czemu na tym samym doładowaniu w cylindrach znajduje sie wiecej powietrza w czasie jednego cyklu pracy. Stare 1.9 8v PD musi miec duzo powietrza z duzego turbo albo zmiany mechaniczne w głowicy.

Seryjny słupek ASZ/ARL z dużym turbo idzie zrobic na ok 230PS gdzie w przypadku BKD/BLB/BRE ta granice bedzie oscylowac gdzies ok 260PS.

Wszystko idze ładnie do pewnego momentu potem robi sie pod górke i dodanie każdego PSa (tych 30stu do 1.9) to duze wyzwanie albo trzeba wykonac modyfikacje nie majaca duzo wspólnego z bezpieczną.

Patrox trzeba cos zrobic zeby wyżej zakrecił sie ten BRE :wink4:

Witku, to jest oczywiste że z 1,9 nie uzyska się takiej mocy. Ja szacuję że przy super egzemplarzu max 205Ps. A co do obrotów to autko zostało niedohamowane ze względu na już dużą prędkość maksymalną. Ale kręci się do 4850obr. A te 260 z silnika 16v to tak samo teoretycznie jak wychodza 230PS z 1,9. Jest kilka egzemplarzy w polsce które mają taką moc i nie chodzi o to czy tuner źle coś zrobił tylko po prostu silnik silnikowi jest nie równy. W dużej mierze zależy od patentów i wiedzy tunerów, ale nie ma reguły. To że klient powie, że chce 260 to nie znaczy że będzie tyle miał. Tyle Ot . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tymi obrotami to ok ok wiem o co kaman. Powiedz to koło zamachowe obudowane macie jakoś ? ono łożyskowane jest z dwóch stron ? od strony rolki napędzajacej i od drugiej strony takze ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...