Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] 2,0 tdi A4 Avant BRE by Dynosoft 242,5KM/461Nm


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

Co do silnika to mam inny pomysł - chcę zrobić to co jest w BKD albo w ARL - wypierdzielić wałki, założyć pompę oleju na łańcuszek od BKD, smok oleju od AWX/AVF, a na swój wał założyć w miejsce kółka wahliwego zwykłe kółko napędzające pompę oleju od BKD. Wszystko powinno pasować P&P po pomiarach i porównaniach jakie robiłem. Jak to nie wyda to zamontuje "słupek" z BKD ze smokiem pompy oleju od AWX i miską oleju AWX ;)

podziwiam i czekam z niecierpliwoscia na relacje foto .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witku, to jest oczywiste że z 1,9 nie uzyska się takiej mocy. Ja szacuję że przy super egzemplarzu max 205Ps

Hmm przy zmianie IC, wtrusków i turba np na BRD to 205 to można chyba osiągnąć z palcem w nosie... I to w granicach bezpieczeństwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm przy zmianie IC, wtrusków i turba np na BRD to 205 to można chyba osiągnąć z palcem w nosie... I to w granicach bezpieczeństwa...

Sprawdzone - 200 KM to taka sensowna granica przy takim setupie. Każdy kolejny kuń to albo parowóz, albo przekroczenie granicy rozsądku w doładowaniu. :gwizdanie:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych IC... to obecnie w B8 jest montowany centralnie i tak na oko wymiarami jest zbliżony do tego ze zdjęć Patrox'a czy ktoś może cos więcej wie na temat wydajności lub wymiarów tych z B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych IC... to obecnie w B8 jest montowany centralnie i tak na oko wymiarami jest zbliżony do tego ze zdjęć Patrox'a czy ktoś może cos więcej wie na temat wydajności lub wymiarów tych z B8

Ten z B8 ma plastikowe boki i jest dużo cienszy. Faktem jest że daje bardziej rade niż od B7 ale bez rewelacji.[br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 08:04_________________________________________________Po długim czasie postanowilismy w moim aucie załozyć jako pierwsi w Polsce chyba duże turbo w B7. W porównaniu do B6 lub passata łapa silnika jest inna i ciężko zamontować tam cokolwiek. Dodatkowo wydech 3 cale i kilka innych patentów. Niestety sterownik EDC16 nie jest tak fajnym komputerem jak poczciwe EDC15 i ma dużo mniejsze możliwości do tuningu. Efekt wstępny, z czesem bedziemy robic korekty. Momment obrotowy ustawiliśmy specjalnie na takim poziomie na moja odpowiedzialność na testy. Na bieżąco będę informował o jakis awariach lub uślizgnięciach. Auto w porównaniu do poprzedniego setupu ciagnie dużo szybciej i prawie do 5000tyś.

patroxbigturbo.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik bardzo ładny a szczególnie dól bardzo ładnie wyszedł 300Nm przy 2 tyś i około 400Nm przy 2,2tyś obrotów. Jakie to turbo GT2256?? Czy pod turbo był robiony specjalny kolektor?? Co z IC został dalej ten co poprzednio??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...