Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miałem piękne ori 18" czas na zdroworozsądkowe 16" pomóżcie (zdjęcie)


mariuszolek

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam na zimę 195/65/15 i nie zaobserwowałem nic podobnego... Zresztą nie tylko ja jeżdżę na takich kołach i nie spotkałem się jeszcze z podobną opinią do Twojej.

Planuję jednak zmianę na 205/55/16, ale to dopiero za jakieś dwa sezony :)

Edytowane przez nitroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mało i możliwe ,że powoli jeździsz :wink: Dla mnie lipa straszna nie opona. Przy profilu opony ugina się pod obciążeniem jak z plasteliny. Poza tym po co ta dyskusja. Praw fizyki nikt nie oszuka , wysoki profil jest niestabilny.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gwoli podsumowania...

Namówiliście mnie i słusznie na 17". Biorę ten sam wzór który mam. Już znalazłem całkiem ładny komplet.

Pytanie o opony, oczywiście na lato. Biorę pod uwagę wg waszych zaleceń dwa rozmiary: 215/50 i 235/45. Pierwszy bardziej odpowiada mi ze względu na komfort, drugi ze względu na wygląd i niższą cenę. Jeżdżę teraz na 18" 225/40 i jest zdecydowanie za twardo, mieszkam w zagłębiu dziur w asfalcie...

Mesiah pisze, że 235 wozi na koleinach. Co powinienem w końcu wziąć? 235 są średnio jakieś 50-70zł tańsze na oponie.

Za ile powinienem pogonić moje felgi 18" w całkiem ładnym stanie, z oponami jakieś 4-5mm Sebring 225/40?

no to jak masz dużo dziur to niestety ale 215 i 50

mam u siebie na lato 235/45 17 a na zimę 225/45 17 oba kpl takie same s-line

i moim zdaniem na koleinach rzuca tak samo czy to 225 zy 235 a twarde są raczej mocno ja mam 1BV zawieche jak co

wiec jedynie by polepszyć ciut miękkość to 50 choć nie wiem na ile to tak naprawdę polepszy czy warta skorka za wyprawkę ....

bo wizualnei 45 wygląda idealnie ...

co do szerokości to max 215 jak ma nie rzucać na koleinach, bo na szerszych o wygląda jak walka z asfaltem i zmiana torów przy wyprzedaniu :D

Edytowane przez amaradaar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


wiec jedynie by polepszyć ciut miękkość to 50 choć nie wiem na ile to tak naprawdę polepszy czy warta skorka za wyprawkę ....

Dużo polepsza komfort jazdy, sam przeszedłem z 235/45 na 215/50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszła pora na letnie kapcie, są i zalecane dystanse, obiecałem zaprezentować, prezentuję niniejszym :decayed: 1BV

d5a7cab706d559e34bdcf1acdd8d0256.jpg

20150410-153830.jpg
20150410-153840.jpg
20150410-153851.jpg
20150410-153908.jpg
Nie jest to to co na 18", ale wygląda naprawdę dobrze z tymi dystansami. Chociaż trochę obawiam się o tylne nadkole przy większej masie. Prowadzi się świetnie, na dziurach duuużo wygodniej niż na profilu 40 :D
Edytowane przez mariuszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc po niespełna miesiącu musiałem wywalić dystanse :) Tył szurał o błotnik przy korzystaniu z bagażnika :decayed:

Tak więc gdyby ktoś przypadkiem przeglądał ten temat zastanawiając się nad dystansami, niech szuka trochę mniejszych niż moje, przynajmniej przy 1BV ;)

Edytowane przez mariuszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...