largovinch 1 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Witam. Od wymiany oliwy LM SHT 5w40 minęło już 6 tysięcy w tym czasie dolewałem juz dwa razy olej bo zapalał mi się komunikat że jest bida. Oliwa jest ciemno złota, a do wyglądu zużycia jeszcze daleko. Styl jazdy to 5,6 x w tyg jazda autostrada po 100 km dziennie dojazdy do pracy w prędkości max 120. Delikatnie poci się uszczelka pod klawiaturą, ale nie na tyle żeby aż robić takie dolewki. Moje pytanie brzmi czy macie jakieś pomysły w czym tkwi problem lub gdzie może uciekać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Uszczelnienia zaworowe kaputt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch 1 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Nie zauważyłem kopcenia po typowym paleniu oleju. Opłaca się to robić czy szukać nowego motoru. 270kk przelotu Edytowane 15 Lutego 2015 przez largovinch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Odczuwalny smród spalonego bedzie przy nieszczelnych tlokach w cylindrach.Mam podbnie, silnik pali ok 2 litrow oliwy na 7000km, mniej wiecej co tyle go wymieniam. Edytowane 8 Marca 2015 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 A z motoru nigdzie się nie leje? Chłodniczka oleju i pod nią sucho? Z tyłu przy napinaczu łańcucha też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch 1 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 No własnie raczej nie leje bo bym widział pod samochodem a tu susza. Co jest najlepsze w mojej sytuacji? Naprawa czy wymiana motoru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Zbadanie dobrze tematu zanim zaczniesz coś grzebać. Zmieniać motor z powodu uszczelniaczy to raczej abstrakcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Kto bogatemu zabroni. Na szrocie tutaj tego pełno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Kto bogatemu zabroni. Na szrocie tutaj tego pełno. To sobie sam odpowiedziałeś Kto bogatemu zabroni wymień silnik i będzie po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 sprawdź odmę czy jest cała i z przodu jak ustaniesz przed maską u dołu przy kole pasowym z lewej strony czy nie cieknie bo potrafi tam też to norma w 1.8 silniku no i klawiatura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się