Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po małym remoncie...


Karol1992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam audi a4 b5 1.6 benzyna gaz. Dwa tygodnie temu odebralem auto po remoncie silnika. Wymienione zostaly - pierscienie, zawory, uszczelka pod glowica, rozrzad etc. Bez szlifu walu. Na benzynie auto smiga idealnie :) nie kopci, nie spala oleju. Problem pojawil sie gdy postanowilem na probe zatankowac gaz... Silnik rozgrzany do 90 stopni. Odpalam gaz. po ok 4 km na piątym biegu auto zaczyna szarpac.. postanowilem sie zatrzymac. wylaczylem gaz. sprobowalem odpalic go na benzynie. Obroty utrzymywaly sie na poziomie 400-500. auto strasznie telepalo. Przygazowalem do 2.5tys obrotow i bylo ok.. macie jakies pomysly? jestem totalnym laikiem w tych sprawach :) prosze o rade. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do gazownika, po remoncie dawki sie zmieniły i trzeba ustawić na nowo gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze kolega wyżej trzeba na nowo gaz wyregulować pod warunkiem, że wcześniej było ok tzn przed remontem silnika. A zapytam tak z ciekawości ile wyniósł Cię taki remont - ile części a ile robocizna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze kolega wyżej trzeba na nowo gaz wyregulować pod warunkiem, że wcześniej było ok tzn przed remontem silnika. A zapytam tak z ciekawości ile wyniósł Cię taki remont - ile części a ile robocizna?

przed remontem bylo okej :) czesci w tym olej i plyny 1600zl. + robocina 500zl (po znajomosci) :) jest duza poprawa. nie kopci nie smierdzi spalonym olejem :) tylko teraz kwestia tego lpg. pozdrawiam

Edytowane przez Karol1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2100zł - mnie tyle wyszła wymiana silnika z robocizną i częściami. olej nie znika, ale ten motor pali ciut więcej lpg. niedługo przegląd gazu to wtedy powiem, żeby podregulowali co trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w twoim przypadku ale u mnie jak robiony miałem remont to mechanik zabronił mi przez pierwszy 1000 km na LPG jak i nie przeciągać auta za wysoko tylko tak do 3 tyś obr/min i dopiero po tym okresie mogę zacząć jeździć na LPG i używać auta jak wcześniej a to wszystko po to aby się wszystko ładnie ułożyło jak trzeba. Po tym okresie jak zacząłem jeździć na LPG to nie miałem żadnych problemów i nie musiałem jeździć do gazownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w twoim przypadku ale u mnie jak robiony miałem remont to mechanik zabronił mi przez pierwszy 1000 km na LPG jak i nie przeciągać auta za wysoko tylko tak do 3 tyś obr/min i dopiero po tym okresie mogę zacząć jeździć na LPG i używać auta jak wcześniej a to wszystko po to aby się wszystko ładnie ułożyło jak trzeba. Po tym okresie jak zacząłem jeździć na LPG to nie miałem żadnych problemów i nie musiałem jeździć do gazownika

no tak tyle ze ja wczesniej mialem tez problemy z lpg. gasł przy hamowaniu. ja zatankowalem lpg przy 600km przejechanych po remoncie. maksymalne obroty ktorych staram sie nie przekraczac to 2.5tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ok a jak teraz oleju ubywa czy nie bo ja u siebie po remoncie już zrobiłem chyba z 20 tyś km i powiem że od wymiany do wymiany dolewam ale to tylko w granicach 300-500 ml nie wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ok a jak teraz oleju ubywa czy nie bo ja u siebie po remoncie już zrobiłem chyba z 20 tyś km i powiem że od wymiany do wymiany dolewam ale to tylko w granicach 300-500 ml nie wiecej

w sumie to nie zauwazam ubytku. przed remontem sprawdzalem co tysiac kilometrow i zawsze byl ubytek ok.1litr. Teraz czekam az wybije magiczny tysiak :) i wtedy zobaczymy czy jest poprawa ;p w kazdym badz razie auto juz nie kopci, nie pluje i nie czuje spalonego oleju :) wiec mysle ze bedzie ok. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to podobnie jak i u mnie było że tyle brał tylko ze u mnie jeszcze tym olejem zalewał świece i wypadały zapłony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM JESTEM NOWY NA FORUM TEZ MIAŁEM WYMIENIANE PIERSCIENIE PLANOWANIE GŁOWICY ZAWORY I TAKIE TAM BEZ SZLIFU BO PROGOW NIE BYŁO I TŁOKI STARE .LECZ PO ODEBRANIU AUTA TROCHE MI KOPCI .MECHANIK MOWI ZE TO NORMA BO PIERSCIENIE MUSZA SIE UŁOZYC ILE WTYM PRAWDY CZY ROBOTA ZPARTOLONA DZIEKUJE ZA SZYBKA ODPOWIEDZ BO JESTEM TROSZKE ZAŁAMANY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...