alienx Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam. Mam dosyć mocno obniżone auto przez poprzedniego właściciela i zastanawiam się nad zalożeniem tylko na tył sprężyn i amorków z sedana z 1997 czy 1998. Tak czy inaczej musze wymienić amortyzatory bo sa kiepskie. Ale strasznie mi siedzi na glebie i trze po wszystkim - (nie wiem jakie są tam dokładnie sprężyny - jakieś czarne i raczej nie gwint) i teraz pytanie czy jak ja mam 1BA i 6 kategorie wagi (OJF , OYF) to moge wziąśc pierwsze lepsze springi z sedana czy musze dobierać z avanta. Nie chce podwyżać auta do standardu ale u mnie teraz są za niskie. Czy nie będzie tak, że z sedana są inne i kombi bardziej siądzie. Czy musze szukać takich 1 BE - springów. Wie ktoś może jak zidentyfikować moje sprężyny ( mam szukać nr i kolorów na nich) - bo nie wiem kto co wsadził a auto strasznie siedzi. Felgi mam 17 i 225/45 opony. Dodam, że nie chce wydawać dużo kasy na lepsze zawieszenie tylko żeby się źle auto nie prezentowało.
pieciajek Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Szybko wymieniaj na jakieś dobre amorki bo jak masz mocno żuconą na glebę to możesz miskę olejową szybko stracić. Co do sprężyn to na polskie drogi to tylko serja 1BA i 15" koło to się dziur nie ma co za bardzo bać. Co do amorków to 1BE czerwone maja tłok większy i są napewno sztywniejsze w jeździe niż 1BA.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się