djbinek 0 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Witam! Mam taki oto problem: Często gdy wyprzedzam jakiegoś typa (skrzynia ustawiona na D) i chcę przyśpieszyć (prędkość 80-100 km/h), daję gaz do dechy i skrzynia mi nie redukuje biegu, tylko audiczka powoli przyśpiesza do np 140km/h. Gorzej jak jadę z kimś, we 2 -3 osoby, wtedy naprawdę ma z tym problemy. Nie wiem teraz, czy to wina skrzyni biegów, czy może turbiny w silniku? Kilku mechaników "bawiło" się tym, jednak nikt nie jest w 100% pewien o co chodzi, bo rzadko maja do czynienia z automatem. Może zbyt wiele wymagam? P.S. Gdy ręcznie zmieniam biegi, czyli startuje z 1 potem 2, 3 i wrzucam na D, audiana idzie jak przeciąg (w 13 sek do 100km/h ). I jeszcze takie pytanko, czy pod czas jazdy na D mogę zredukować podczas wyprzedzania na 3 i ponownie na D po zakończeniu manewru? Czy skrzynia nie dostaje po pupie? Samochodzik to Audi A4, 1997 rok, 1,9 TDI , 90 koni Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macin87 0 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 kolego ja mam tez ahu w automacie, skrzynia bodajże dmv, i jak docisnę gaz do dechy to robi sie po chwili kickdown czyli raptowna redukcja biegu i obroty wtedy ciągnie maksymalnie, a podpinałeś vag? wywala jakieś błędy? a ta redukcja na 3, te biegi 3.2.1 są po to aby z górki hamować, tzw blokowanie biegu, ale nie powinno nic sie stać, oczywiście w granicach jakiś prędkości, np nie przy 140 na 3:) bo to może źle sie skończyć a wymieniałeś kiedyś olej w skrzyni i filtr?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanicalbrother 0 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 spokojnie możesz wrzucić z 3 D bez żadnych konsekwencji - gorzej jak z D wrzucisz N a pozniej jeszcze raz D, ale to osobna historia. Musisz koniecznie podpiąć komputer i zerknąć czy jakies błędy sie zapisały. Pytanie kiedy ostatnio zmieniałeś olej w skrzyni ?! Może być tak że jeden z czujników prędkości obrotowej padł , może również być to wina czujnika położenia pedału gazu. mozliwosci jest wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 miałem kiedys AHU 90km w manualu i nie było zbyt dynamicznie, a co dopiero automat.......pomysl o wirusie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanicalbrother 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 jakim wirusie ... ?! Ja mam AHU w automacie sam naprawialem te skrzynie. . . objawy ktore opisał mowią co opisałem wyzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnyGT 0 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam, Boseron ma racje. Program dużo daje - inne auto się robi. Co do skrzyni to chyba taka sama siedzi w wersji 110km i daje radę więc powinna wytrzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się