Dragon6626 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Siema Posiadam Audi b5 1.9 AFN. Autko to od jakiegos czasu jest bardzo kapryśne.Problem jest z jego odpalaniem.Może się zdarzyć że na dworze jest -10 a pali od przekręcenia kluczyka.Zdarza się jednak że jest temp powyżej 0 i trzeba go potrzymac żeby raczył odpalić.Gaszony jest zawsze po jakims czasie ażeby ostygł.Prosiłbym o jakies wskazówki co może być problemem.
Hezen Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Do sprawdzenia Czujnik płynu chłodzącego - G2/G62 Może układ paliwowy Ci się zapowietrza? Edytowane 20 Lutego 2015 przez Hezen
Dragon6626 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 W domowych warunkach da się coś sprawdzić ?
Hezen Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Oczywiście Żeby sprawdzić czujnik jest Ci potrzebny kabel VAG i program vag-com lub VCDS Do sprawdzenia układu będą Ci potrzebne przezroczyste wężyki którymi podłącz odcinek filtra paliwa z pompą, będziesz widział czy jakieś pęcherzyki paliwa kierują się w stronę pompy przy odpalaniu - potrzebne sa dwie osoby, jedna odpala auto druga obserwuje wężyki.
Dragon6626 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) dzieki jutro coś będę kombinował ,ale jeśli tym razem odpali od "strzała" to też mogą pojawić się pęcherzyki? Edytowane 20 Lutego 2015 przez Dragon6626
Hezen Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Jeśli założysz wężyki o których pisałem i po odpowietrzeniu na drugi dzień odpali na strzała to bardzo prawdopodobne że gdzieś Ci się cofało paliwo przez co łapał powietrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się