WaskiKR Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 WItam Kolegów. Mam małe pytanie co do problemu z moim autkiem. Dodam odrazu że czytałem posty o nie rónych obrotach falowaniach czyszczeniach przepustnicy.Od pewnego czasu głópieją u mnie obroty a mianowicie, Auto po odpaleniu ma nagle samo z siebie 3500 do 4000 obr które się utrzymują dłóższą chwilę poczym spadają ale powoli do granicy 1200. Auto jedzie normalnie jest dynamiczne jak na siebie ale przy dojechaniu do swiateł obroty znowu wskakują na wyższy poziom i się chwilę uczymują poczym spadną np do 1200 albo już do normalnej wartosći sytułącja powtaża się nie zależnie najcześciej wystepuje na zimnym silniku a gdy się już nagrzeje po dłuższej jezdzie jest ok i obroty też sa idealne. Ale po zgaszeniu zdaża się ze znowu wystartuje z wysokiego pułapu.Nie ma zato falowania w dół poniżej normy. Dodam że przepustnica jej klasyczna na lince i auto ma lpg zachowania identyczne tu i tu. Przepustnice czysciłem bez odkrecania płynami z takim weżykiem i pedzelkiem była czysta i i jest jeszcze bardziej a silnik warjuje nadal. Co to może być i gdzie szukać w takim przypadku usterki?
WaskiKR Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 I tutaj mam mały problem nie podłoncze się do ECU bo mam brak połączenia. Sprawdzałem na kilku użadzeniach i lipa ale ta usterka była już dawno w nim i chyba w zaden sposób nie jest połaczona. A da się w takim przypadku jakoś na krótko podpiąć do kompa w innym miejscu? Troszkę grzebałem jeszcze z tymi obrotami i sprawdziłęm wszystkie przewody myśle ze dokłądnie to wykonałem i znalałem jedną dziurkę w sadzanie dziurę w przewodzie od odmy do dolotu. Przewód został wyminiony i coś się poprawiło.Czysciłem jeszcze raz przepustnice odłaczyłem jej wtyczkę i zaadaptowałęm na kluczyk z racji problemów z kompem. I wszystko jakby wróciło do normy. Ale zauważyłem jedną żecz po adaptacji obserwowałem "wskaznik połozenia przepustnicy od silniczka krowowego" ten metalowy dzyndzel który się rusza na szpuli jak silniczek rusza przepustnicą. I tutaj odniosłem wrażenie jak by silniczek się zacinał w wysokim połozeniu i nie mógł wrócić do nizszych obrotów, bo kiedy go delikatnie dotkne wraca do włąsiwej pozycji bez zadnych oporów i obroty są ok. czyli ogólnikowo mówiąc do puki coś się tam nie zatnie w tej przepustnicy auta działa idealnie aż do kolejnego zacięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się