v-tec44 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 witam mam nastepujacuy problem w b5 1.8t quattro,gdy dodaje gazu lub odejmuje jest mocne szarpniecie jakby luz w okolicy walu,podczas zmiany biegow gdy puszczam sprzeglo jest to samo,musze sie bardzo starac zeby jezdzic plynnie trzeba powoli puszczac sprzeglo i delikatnie operowac gazem,lapiac wal przy skrzyni jest duzy luz osiowy ok 1/4 obrotu,gora dol niema takze podpora raczej odpada,i teraz pytanie czy to skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Przepływke oblukaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v-tec44 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Przepływke oblukaj nieee kolego silnik chodzi dobrze,to ewidetne luzy w przeniesieniu napedu tylko gdzie? jak szybciej puszczam sprzeglo tzn normalnie to jest mocne uderzenie ale bez stuku gluche uderzenie,dlatego musze przeciagac puszczanie sprzegla gdy zmieniam bieg zeby nie walilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiCHALETKA 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Witam koledzy mam ten sam problem tylko w b5 1.9 TDI AJM QUATTRO . podczas płynnej jazdy przy raptownym puszczeniu lub dodaniu gazu słychac stuknięcie a także przy zmianie biegów . ,dodam jeszcze że w ostatnicz czasie zaczeło sie odzywac łozysko najprawdopodobniej w tylnym lewym kole. Z góry dziękuje za podpowiedz. POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Odboj silnika w pasie przednim bym sprawdził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1206 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Odboj silnika w pasie przednim bym sprawdził Dokładnie, sprawdzić czy tzw. "Jabłko" jest na swoim miejscu ew. wyregulować wysokość tej blachy w którą wchodzi owe jabłko. Ja miałem u siebie to samo i dodatkowo dziwne wibracje i stuki podczas ruszania, przyśpieszania czy odpuszczaniu gazu, wpadłem na to gdy ruszyłem dość gwałtownie i na masce pojawiła się wypukłość (górna osłona paska rozrządu próbowała wyjść przez maskę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk88spider 0 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Ja bym też zaczął szukać od tego mocowania z przodu i sprawdzić poduszki silnika i skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek2735 0 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam, czy może mi ktoś podpowiedzieć jak ma być wyregulowana poduszka przednia? Chodzi mi o to czy ma się stykać z tą ramką którą się przykręca do sinika czy ma się jakoś opierać albo może luźno centralnie na środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się