Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BEX


marciiin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, od jakiegoś czasu moje auto osłabło, często włączają się wentylatory i pojawia się ten błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 518 AS

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003

Software Coding: 0011711

Work Shop Code: WSC 63251

1 Fault Found:

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded

Proszę o analizę logów:

GRUPA 002 i 020 http://vaglog.pl/log_205288.html

GRUPA 031 i 033 http://vaglog.pl/log_205286.html

GRUPA 115 i 118 http://vaglog.pl/log_205287.html

Czy to jest uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej G83, ten na wyjściu z chłodnicy?

Z góry dzieki wielkie za pomoc. POzdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest czujnik na dolnym wężu od chłodnicy, odepnij wtyczkę jak mokro to wysusz i skasuj błedy,
Jak się będzie pojawiał to czujnik szwankuje i do wymiany
A jak sucho to wiadomo, że już na wymarciu.

Po wymianie zrób ponownie 20 bo cofa Ci

Edytowane przez Waść Kolorowość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik już wymieniony postaram się niebawem zrobić jeszcze raz logi i je wrzucić
Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, sorry za dluga nieobecnosc. Odnawiam watek. Razem z kolega marciiin co nie co ogarnelismy w jego aucie, min. nowe swiece pfr6q, nowe cewki, sprawdzilismy szczelnosc dolotu i w koncu zlogowalismy auto na Pb98.

grupa 002 i 115 http://vaglog.pl/log_214140.html

grupa 031 i 033 http://vaglog.pl/log_214139.html

grupa 020 i 118 http://vaglog.pl/log_214141.html

Auto od dluzszego czasu nie ma zadnych bledow, ale raz na jakis czas przy mocnym przyspieszaniu odczuwalne jest nagle, chwilowe przyspieszenie i pozniej auto dalej rozpedza sie swoim tempem. Udalo sie to nam zlogowac i to co widzimy to przy ok 2600rpm turbo przeladowuje na moment o 0,2bara, czasy wtryskow wzrastaja z 15ms do 21ms oraz przeplywka wskazuje chwilowy wzrost. O co tu chodzi??? Czy ktos moze podpowiedziec gdzie szukac przyczyny tego przeladowania? Jakie powinno byc doladowanie w zdrowym BEXie oraz jakie powinny byc wartosci na przeplywce itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lekkie przeładowanie jak turbo wstaje ale aż tak bardzo nie ma się co tym przejmować, moze wynikac z lekkiej nieszczelnoścui przy weżykach od n75 lub sam n75 moźe to powodować. Co do reszty to doładowanie i przepływ jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zna może ktoś numer katalogowy zaworku n75 do BEXa?
Bo chce zobaczyć czy u kolegi ksio87 (skoda 1.8T AUM) jest ten sam ,to by sie podmieniło i zrobiło logi jeszcze raz
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak udało się podmienić n75?

Jestem ciekaw rezultatów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze nie podmieniałem może w tym tygodniu jak będzie dobrze to się podmieni bo jakoś brak czasu dużo pracy :|
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, dzisiaj razem z Marcinem podmienilismy zawor n75 (06A906283E) z mojej Skody - nowy z ASO. Za wiele sie nie zmienilo, a raczej nie wiadomo skad pojawilo sie cofanie zaplonu... Myslelismy ze n75 zalatwi sprawe z przeladowaniem z logow powyzej a tu psikus... co moze byc przyczyna wypadania zaplonow poza swiecami (nowe) i cewkami (nowe), paliwem Pb98, szczelnym dolotem... ciagle odnosimy wrazenie, ze autu brakuje troche wigoru...

002, 115 http://vaglog.pl/log_215989.html

020, 118 http://vaglog.pl/log_215990.html

031, 033 http://vaglog.pl/log_215988.html

Gdzie jeszcze zajzec, co sprawdzic? Z gory dzieki. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź szczelność na wtryskach i tych plastikowych gniazdach wkręcanych w kolektor ja je będę wymieniał na dniach i może to coś zmieni bo zbiera mi się wkoło nich troszkę oleju

A dzisiaj czeka mnie czyszczenie przepływomierza na który nikt nie stawia ale warto spróbować

Te ostatnie logi wyglądają całkiem całkiem choć expertem nie jestem

korekty 3,0 to chyba dopuszczalna norma


logi na serii na PB 98 przed czyszczeniem przepływki

http://vaglog.pl/log_214045.html

Logi na serii po czyszczeniu przepływki na V-power nitro +

http://vaglog.pl/log_216186.html

Może coś ci to pomoże

Edytowane przez czechcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, cofanie w seryjnym aucie o prawie 4stopnie (2 gar) to tak srednio dla mnie wyglada, poza tym wypadanie zaplonow pojawia sie na 3 garach... marciiin ma wyjezdzic paliwo i zalac jeszcze raz Pb98 bo mozliwe ze ostatnie tankowanie bylo na trefnej stacji - to sie okaze. Jesli chodzi o n75 to na bank ma uszkodzony, w tej chwili on jezdzi na moim zaworku, a ja na jego i u mnie ewidentnie wskazuje ze jest uszkodzony - mocno odczuwalne i slyszalne przy butowaniu pompowanie cisnienia i nagle pssyt upust i znow pompowanie i tak w kolko, o dziwo u niego nie bylo tego czuc tylko jedno przeladowanie i pozniej spokoj, zapewne dlatego ze moje auto z wiekszym boostem.

Co do Twoich logow po czyszczeniu przeplywki widac roznice na +, ja u siebie kiedys czyscilem przeplywke i nic to nie dalo musialem kupic nowa/regenerowana Bosch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...