marciiin Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam Panowie, od jakiegoś czasu moje auto osłabło, często włączają się wentylatory i pojawia się ten błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 909 518 AS Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0003 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63251 1 Fault Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded Proszę o analizę logów: GRUPA 002 i 020 http://vaglog.pl/log_205288.html GRUPA 031 i 033 http://vaglog.pl/log_205286.html GRUPA 115 i 118 http://vaglog.pl/log_205287.html Czy to jest uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej G83, ten na wyjściu z chłodnicy? Z góry dzieki wielkie za pomoc. POzdrawiam.
Waść Kolorowość Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) To jest czujnik na dolnym wężu od chłodnicy, odepnij wtyczkę jak mokro to wysusz i skasuj błedy,Jak się będzie pojawiał to czujnik szwankuje i do wymianyA jak sucho to wiadomo, że już na wymarciu.Po wymianie zrób ponownie 20 bo cofa Ci Edytowane 23 Lutego 2015 przez Waść Kolorowość
marciiin Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 Czujnik już wymieniony postaram się niebawem zrobić jeszcze raz logi i je wrzucić Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie się
ksio87 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Witam Panowie, sorry za dluga nieobecnosc. Odnawiam watek. Razem z kolega marciiin co nie co ogarnelismy w jego aucie, min. nowe swiece pfr6q, nowe cewki, sprawdzilismy szczelnosc dolotu i w koncu zlogowalismy auto na Pb98. grupa 002 i 115 http://vaglog.pl/log_214140.html grupa 031 i 033 http://vaglog.pl/log_214139.html grupa 020 i 118 http://vaglog.pl/log_214141.html Auto od dluzszego czasu nie ma zadnych bledow, ale raz na jakis czas przy mocnym przyspieszaniu odczuwalne jest nagle, chwilowe przyspieszenie i pozniej auto dalej rozpedza sie swoim tempem. Udalo sie to nam zlogowac i to co widzimy to przy ok 2600rpm turbo przeladowuje na moment o 0,2bara, czasy wtryskow wzrastaja z 15ms do 21ms oraz przeplywka wskazuje chwilowy wzrost. O co tu chodzi??? Czy ktos moze podpowiedziec gdzie szukac przyczyny tego przeladowania? Jakie powinno byc doladowanie w zdrowym BEXie oraz jakie powinny byc wartosci na przeplywce itp.
Łukasz13 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Jest lekkie przeładowanie jak turbo wstaje ale aż tak bardzo nie ma się co tym przejmować, moze wynikac z lekkiej nieszczelnoścui przy weżykach od n75 lub sam n75 moźe to powodować. Co do reszty to doładowanie i przepływ jest ok.
marciiin Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam zna może ktoś numer katalogowy zaworku n75 do BEXa?Bo chce zobaczyć czy u kolegi ksio87 (skoda 1.8T AUM) jest ten sam ,to by sie podmieniło i zrobiło logi jeszcze raz Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Możesz spokojnie na próbe przełożyć.
czechcu Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 i jak udało się podmienić n75? Jestem ciekaw rezultatów
marciiin Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 Witam jeszcze nie podmieniałem może w tym tygodniu jak będzie dobrze to się podmieni bo jakoś brak czasu dużo pracy :|Pozdrawiam
ksio87 Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Siemka, dzisiaj razem z Marcinem podmienilismy zawor n75 (06A906283E) z mojej Skody - nowy z ASO. Za wiele sie nie zmienilo, a raczej nie wiadomo skad pojawilo sie cofanie zaplonu... Myslelismy ze n75 zalatwi sprawe z przeladowaniem z logow powyzej a tu psikus... co moze byc przyczyna wypadania zaplonow poza swiecami (nowe) i cewkami (nowe), paliwem Pb98, szczelnym dolotem... ciagle odnosimy wrazenie, ze autu brakuje troche wigoru... 002, 115 http://vaglog.pl/log_215989.html 020, 118 http://vaglog.pl/log_215990.html 031, 033 http://vaglog.pl/log_215988.html Gdzie jeszcze zajzec, co sprawdzic? Z gory dzieki. Pozdrawiam!
czechcu Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) sprawdź szczelność na wtryskach i tych plastikowych gniazdach wkręcanych w kolektor ja je będę wymieniał na dniach i może to coś zmieni bo zbiera mi się wkoło nich troszkę oleju A dzisiaj czeka mnie czyszczenie przepływomierza na który nikt nie stawia ale warto spróbować Te ostatnie logi wyglądają całkiem całkiem choć expertem nie jestem korekty 3,0 to chyba dopuszczalna norma logi na serii na PB 98 przed czyszczeniem przepływki http://vaglog.pl/log_214045.html Logi na serii po czyszczeniu przepływki na V-power nitro + http://vaglog.pl/log_216186.html Może coś ci to pomoże Edytowane 6 Maja 2015 przez czechcu
ksio87 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Siemka, cofanie w seryjnym aucie o prawie 4stopnie (2 gar) to tak srednio dla mnie wyglada, poza tym wypadanie zaplonow pojawia sie na 3 garach... marciiin ma wyjezdzic paliwo i zalac jeszcze raz Pb98 bo mozliwe ze ostatnie tankowanie bylo na trefnej stacji - to sie okaze. Jesli chodzi o n75 to na bank ma uszkodzony, w tej chwili on jezdzi na moim zaworku, a ja na jego i u mnie ewidentnie wskazuje ze jest uszkodzony - mocno odczuwalne i slyszalne przy butowaniu pompowanie cisnienia i nagle pssyt upust i znow pompowanie i tak w kolko, o dziwo u niego nie bylo tego czuc tylko jedno przeladowanie i pozniej spokoj, zapewne dlatego ze moje auto z wiekszym boostem. Co do Twoich logow po czyszczeniu przeplywki widac roznice na +, ja u siebie kiedys czyscilem przeplywke i nic to nie dalo musialem kupic nowa/regenerowana Bosch.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się