Skocz do zawartości
IGNOROWANY

licznik w kolorze, ześwirowany obrotomierz, zasięg na baku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dziś zrobiłem test zegarów, no i nie poszedł zbyt pomyślnie, mianowicie wskazówka obrotomierza zaskwierczała i zatrzymała się na 4,5 tyś obr... teraz pracuje w zakresie od 4,5 tyś do bodajrze 5,2 tyś obr, można to ustawić s powrotem jakoś adaptacją? Bądź w inny sposób?

Druga sprawa, licznik był wymieniany z mono na kolor i nie działa zbytnio zasięg, urósł do 2000 km i stoi, czasem przeskakuje na 1980, 780 1860 km na chwilę i wraca na 2 tyś km... i jeszcze nie wymyśliłem jak sobie z tym poradzić...

Będę wdzięczny za porady :)

Dzięki z góry, pozdro!

Opublikowano

Witam, Dziś zrobiłem test zegarów, no i nie poszedł zbyt pomyślnie, mianowicie wskazówka obrotomierza zaskwierczała i zatrzymała się na 4,5 tyś obr... teraz pracuje w zakresie od 4,5 tyś do bodajrze 5,2 tyś obr, można to ustawić s powrotem jakoś adaptacją? Bądź w inny sposób? Druga sprawa, licznik był wymieniany z mono na kolor i nie działa zbytnio zasięg, urósł do 2000 km i stoi, czasem przeskakuje na 1980, 780 1860 km na chwilę i wraca na 2 tyś km... i jeszcze nie wymyśliłem jak sobie z tym poradzić... Będę wdzięczny za porady :) Dzięki z góry, pozdro!

Licznik kupiłeś niesprawny. Dlatego to wygląda jak wygląda. Co do 2000km znam ludzi którzy z tym sobie radzą. Jednak wysyłka licznika w takim wypadku jest konieczna.

Jest to kwestia zapisanego eepromu w liczniku, jeżeli chodzi o zasięg na baku

Opublikowano

Temat napisałem bo ten który wskazujesz dochodzi do pewnych wniosków, ale urywa trop i wydaje mi się można go zamknąć.

Witam, Dziś zrobiłem test zegarów, no i nie poszedł zbyt pomyślnie, mianowicie wskazówka obrotomierza zaskwierczała i zatrzymała się na 4,5 tyś obr... teraz pracuje w zakresie od 4,5 tyś do bodajrze 5,2 tyś obr, można to ustawić s powrotem jakoś adaptacją? Bądź w inny sposób? Druga sprawa, licznik był wymieniany z mono na kolor i nie działa zbytnio zasięg, urósł do 2000 km i stoi, czasem przeskakuje na 1980, 780 1860 km na chwilę i wraca na 2 tyś km... i jeszcze nie wymyśliłem jak sobie z tym poradzić... Będę wdzięczny za porady :) Dzięki z góry, pozdro!

Licznik kupiłeś niesprawny. Dlatego to wygląda jak wygląda. Co do 2000km znam ludzi którzy z tym sobie radzą. Jednak wysyłka licznika w takim wypadku jest konieczna.

Jest to kwestia zapisanego eepromu w liczniku, jeżeli chodzi o zasięg na baku

Tutaj próbuję sobie radzić adaptacją kanałów 3, 29 i 30 i coś powoli zaczynam uzyskiwać (wskażnik baku paliwa zaczyna pokazywać prawidłowo, przynajmniej w ciągu najbliższych 200 - 300 km się dowiem, tak samo zasięg, po pewnych ustawieniach zaczyna pokazywać mniej więcej prawidłowe wartości, martwi mnie ten obrotomierz, rozebrałem licznik, przestawiłem sobie wskazówkę i teraz chodzi od 0 do 2700, jak się pokręci wyżej to automatycznie skala przesuwa się w dół :) walczę dalej, proszę podaj namiary na swoich ludzi od liczników :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...