masloe36 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Witajcie otórz mam problem z połączeniem sie do komputera pokładowego mojej audi prubuje już od miesiąca czasu i nic mi to nie daje polski vag sie nie połączy scan master też a każde inne auto nie ma problemu . Są jakieś zabezpieczenia może jakieś bezpieczniki trzeba wyciagnąć widziałem gdzieś ze wyciągają od radia ale ja prubowałem i nic to nie daje wiec prosze o pomoc w tym temacie dzięki i pozdrawiam
Klejk Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Pewnie masz bezpiecznik od hniazda spalony bądź wyjety... Wpisz sobie w Google bezpieczniki A4 B5 i znajdziesz który to jest
masloe36 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) A jakaś bardziej podpowiedz jak sie może ta opcja nazywać? Dodam ze w gniezdzie obd jest napiecie na jednym 12v a na drugim jakieś 2,5v i to chyba oznacza ze bezpiecznik jest ok ?? Edytowane 27 Lutego 2015 przez masloe36
jacek70 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 A sprawdzałeś bezpieczniki czy wszystkie dobre i nie zaśniedziałe?
masloe36 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 Tak wszystkie wyciagałem i sprawdzałem na mierniku przewody też sprawdzałem w momęcie jak koputer prubuje sie połączyć z ECU to ze skrzyneczki imobilaizera słychać 3 krotne tyknięcie po czym wyskakuje brak połączena z ECU prubowałem wszystkiego już mi rece opadają w mojej kości diagnostycznej są tylko trzy kabelki: pin 4 kolor brązowy masa pin 7 kolor zielony jest tam 2,5 V pin 16 kolor czerwony jest tam 12V możliwe ze komuter specjalistyczny sie połączy bo już nie mam sił wszytskiego prubowałem odłączałem radio abs no chyba wszystko robiłem
pieciajek Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 A oprucz silnika łączysz się wogule z czymś w aucie, abs, radio, klimatronic, centralny, licznik cokolwiek?
masloe36 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Z niczym totalnie z niczym nawet z abs sie nie chce połączyć
pieciajek Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Wypnij licznik i popsikaj kontaktem igiełki i złóż spowrotem. Napięcie na zielonym przewodzie do diagnozy powinno być od 7 do 9V czyli obecnie masz za mało. Jak to nie pomoże to zdejmij osłonę z pod nóg kierowcy i od tyłu jak jest skrzynka bezpieczników to rozwiń nieco wiązkę i znajdziesz splot tych wszystkich zielonych kabli od diagnostyki wszystkich modułów, każdy jest zielony tylko że mają różnego koloru paski na sobie. Sprawdź czy tam jest prawidłowe napięcie bo może po drodze do gniazda OBD coś się z kablem stało.
masloe36 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Dzięki wielkie bede prubował napisze co mi wyszło Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się