komoornik Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Mniej więcej to samo zrobiłem u siebie.
MariuszK91 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 9 godzin temu, komoornik napisał: Mniej więcej to samo zrobiłem u siebie. możesz podesłać swoje zdjęcia rownież żeby zobaczyc jak to wygląda. Czy przez neta mozna taki kabel gdzies dostać? Zawartość dodana 6 minutes later 13 godzin temu, krystian.gawin napisał: Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 2 minutes later Metr kabla ze szrotu .taki gruby jak fabryczny albo grubszy. Przy alternatorze jest tylko jeden kabel bedziesz widzial i przykrecilem go jak widac u gory po prawej stronie w skrzynce na podszybiu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Dzięki za odpowiedź, bd musiał poszukać takiego kabla jedynie przez internet, jak by ktos widzial taki niech podeśle. Dalej nie wiem gdzie wpiąć go w alternator... dzięki temu że poprowadziłeś ten kabel ładowanie na akumulatorze masz caly czas w okolicach 14.4 tak? Zawartość dodana 22 minutes later Dnia 10.01.2016 o 18:29, piotrekmw2 napisał: Przewód prowadziłem po lewej stronie przez zaślepkę plastikowa która idą przewody do komory silnika, wystarczył mi metr przewodu do tego dla bezpieczeństwa założyłem na niego peszel plastikowy jutro mogę wysłać zdjęcia na e-mail Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cześć piotrek, czy moglbys przeslac zdjecia jak poprowadziles ten kabel. zaznaczajac na fotkach gdzie co nalezy wpiać zeby to wszytko chodzilo. skad wziac taki przewó? pozdrawiam. w Twoim przypadku nie masz juz problemu z ładowaniem? napiecie wszedzie jest takie same?
komoornik Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Ja kupowałem przewód w sklepie który zajmuje się sprzedażą akumulatorów i wielu innych elektrycznych rzeczy. Do tego konektory oczkowe. Z tyłu alternatora jest do odkręcenia nakrętka (chyba M12 czy M13) która trzyma już jeden konektor oczkowy fabrycznego kabla, dorzuca się drugi i dokręca. Kabel możesz przeprowadzić jak Ci się podoba, dojść do tego punktu rozdzielczego i tam też przykręcić nakrętką zakończony oczkiem przewód.
MariuszK91 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 5 minut temu, komoornik napisał: Ja kupowałem przewód w sklepie który zajmuje się sprzedażą akumulatorów i wielu innych elektrycznych rzeczy. Do tego konektory oczkowe. Z tyłu alternatora jest do odkręcenia nakrętka (chyba M12 czy M13) która trzyma już jeden konektor oczkowy fabrycznego kabla, dorzuca się drugi i dokręca. Kabel możesz przeprowadzić jak Ci się podoba, dojść do tego punktu rozdzielczego i tam też przykręcić nakrętką zakończony oczkiem przewód. http://techtron.pl/p2534,kabel-do-przetwornic-napiecia-25mm2-oczka.html montująć ten przewod musze wczesniej zdjac regulator napiecia, czy jest to zbedne? przesle pare zdjec jakie zrobilem dzis jak to u mnie wyglada. dzis rano wchodze na mmi i pokazuje 10%, dodam ze wczoraj pousuwalem jakies bledy co mi wywalilo i od razu wskoczylo na 100% naladowanie... moze jakis blad powoduje taka sytuacje....
krystian.gawin Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Przy alternatorze masz jeden kabel wystarczy spojrzeć i tam podlaczyc kabel ktory pojdzie do podszybia .kup 1m kabla zeby mial z jedej i drugiej strony oczka na 8mm śrubę .te końcówki oczka muszą być grube aby się nie grzalyWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 7 godzin temu, krystian.gawin napisał: Przy alternatorze masz jeden kabel wystarczy spojrzeć i tam podlaczyc kabel ktory pojdzie do podszybia .kup 1m kabla zeby mial z jedej i drugiej strony oczka na 8mm śrubę .te końcówki oczka muszą być grube aby się nie grzaly Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka tam wyżej podesłałem zdjecia do skrzynki na podszybiu do ktore mam dopiąc ten kabel? czy ten co podałem w linku jest dobry... moze ktos podesle jakis...
krystian.gawin Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Mi najwygodniej było podłączyć się pod ten u góry po prawej ale obojętnie pod który bo wszystkie są złączone .ja mam kabel o średnicy 8mm+izolacja z a4 b7 2.0tdi ze szrotu. Ten co podałeś jeśli ma taką średnicę bedzie wtedy dobryWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 1 minutę temu, krystian.gawin napisał: Mi najwygodniej było podłączyć się pod ten u góry po prawej ale obojętnie pod który bo wszystkie są złączone .ja mam kabel o średnicy 8mm+izolacja z a4 b7 2.0tdi ze szrotu. Ten co podałeś jeśli ma taką średnicę bedzie wtedy dobry Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Podeśle dwa linki: http://allegro.pl/koncowka-konektor-oczkowy-m8-fi8-kabel-do-25mm2-i5597333352.html?reco_id=6a869df8-f155-11e6-bfbe-56847afe9799&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product http://allegro.pl/przewod-kabel-linka-lgy-1x10mm2-na-metry-czarny-i6701369438.html czy jak zamówię te dwie rzeczy to mi wystarczy do prawidłowego funkcjonowania?
krystian.gawin Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 No tak a może kup oryginalny zaprasowany .nr.oferty:6189681704 .Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 5 minutes later Ten co podesłałeś tez będzie dobry. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 9 minut temu, krystian.gawin napisał: No tak a może kup oryginalny zaprasowany .nr.oferty:6189681704 . Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka ten co wysłałes bedzie pasował?
krystian.gawin Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Grubością na pewno i oczkami ale długością na 100% nie wiem .zapytaj sprzedawce ,bo ten nowy to 25mm2 bedzie mial ok 8mm srednicy, chyba.dlatego kupiłem gotowy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 14 minut temu, krystian.gawin napisał: Grubością na pewno i oczkami ale długością na 100% nie wiem .zapytaj sprzedawce ,bo ten nowy to 25mm2 bedzie mial ok 8mm srednicy, chyba.dlatego kupiłem gotowy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka okej, jutro bd dzownil i dam znać co i jak jak nie to zamowie sam i sam zarobie wszystko. jak juz zmontuje to na podszybiu tylko dokladam do tego na gorze po prawej i bd dwa w jednym tak?
krystian.gawin Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Tak Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Dnia 12.02.2017 o 20:44, krystian.gawin napisał: Tak Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka załozyłem przewód, tereaz ładowanie mam aż za duże na poziomie 14,6 czy może takie pozostać czy nie bardzo, dodam ze aku jest w sposob prawidłowy zakodowany
krystian.gawin Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 To jest poprawne ładowanie. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 cały czas ładuje elegancko, ale ma MMI caly czas wskazuje 30%. nie wiem co z tym zrobic. Podobnie jak mam poziom oleju - to mo pokazuje informacje w stylu - w tej chwili jest brak mozliwosc sprawdzenia oleju... i robilem wszystko co pisali uzuytkownicy. stawałem, otwierałem maske i nic.... ma ktos pomysl?
krystian.gawin Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Mmi sie nie sugeruj.Zobaczysz jak bedzie odpalal z rana. Jak coś jeszcze bedzie nie tak to sterownik akumulatora jeszcze mozesz wymienic.Wykres stanu oleju mi pokazuje po kilku km jazdy.czasami muszę zgasic silnik i wtedy sprawdzić,ja dodatkowo sobie miarke wlozylem do silnikaWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
MariuszK91 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Godzinę temu, krystian.gawin napisał: Mmi sie nie sugeruj.Zobaczysz jak bedzie odpalal z rana. Jak coś jeszcze bedzie nie tak to sterownik akumulatora jeszcze mozesz wymienic. Wykres stanu oleju mi pokazuje po kilku km jazdy.czasami muszę zgasic silnik i wtedy sprawdzić,ja dodatkowo sobie miarke wlozylem do silnika Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka ja z odpalaniem nie mam zadnych problemów... tylko szkoda że te MMI nie wskazuje prawidłwowo. a ta miarke masz wlozona czy wozisz gdzies w aucie? gdzie mozna ja dostać? czy na funkcjonowanie moze miec wplyw modul/system zarzadzania energia?
komoornik Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Jak jeździłeś przez dłuższy okres czasu ze zbyt niskim napięciem ładowania, to Twój akumulator mógł już dostać "po d*pie". U mnie ubyło znacząco elektrolitu zanim się zorientowałem. Ale ostatecznie dolałem i zareklamowałem akumulator, a w międzyczasie wstawiłem nowy. Jakie parametry wskazuje VCDS?
MariuszK91 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 3 minuty temu, komoornik napisał: Jak jeździłeś przez dłuższy okres czasu ze zbyt niskim napięciem ładowania, to Twój akumulator mógł już dostać "po d*pie". U mnie ubyło znacząco elektrolitu zanim się zorientowałem. Ale ostatecznie dolałem i zareklamowałem akumulator, a w międzyczasie wstawiłem nowy. Jakie parametry wskazuje VCDS? aha... u mnie auto ma 7lat i jest aku fabryczny.... tak mi się bynajmniej wydaje jest warta 12V 110AH 520A zdjęcie przedstawia parametry po modzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się