Patryk41 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Witam prosze o sprawdzenie logów: http://vaglog.pl/log_206426.html turbina jest po czyszczeniu, brak luzów. Wszystko chodzi idealnie leciutko. Gruszki nie wymieniałem. Dodam że po czyszczeniu tryb awaryjny się nie włącza i poprawiło się przyspieszenie. Edytowane 1 Marca 2015 przez Patryk41
adrian998998 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Trochę nie doładowuje od 2300 do 3500 tyś
adrian998998 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Gruszką nikt nie kręcił czy coś? Jak z podciśnieniem ?? jakie jest??
Patryk41 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Turbine sam rozbierałem do czyszczenia bo przeładowywało i włączał się tryb awaryjny. W środku czyli łopatki itp wszystko zrobiłem na polerke:D gruszka jest ta co była i wężyk jest podłączony. Czyli wychodzi na to że jest uszkodzona gruszka albo gdzieś dziurka w wężyku i turbo nie ładuje? Teraz największa wartość 2300mbar to nie jest przeładowanie, bo nie umiem odczytywać tych tabelek. ? Z tego co pisaliście wcześniej to powinno być około 1,3 bara a nie 2,3 ??? Prosiłbym o pomoc Edytowane 2 Marca 2015 przez Patryk41
adifek Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Teraz jak wyczyściłeś zmienną geometrie może sztanga gruszki bardziej się domyka lub bardziej otwiera wyciągnij ją i ustaw przepływ spalin
kupczak90 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 niestety samemu będzie problem najlepiej zawieźć do firmy która regeneruje turbiny i poprosić o ustawienie gruszki na fabryczne zadanie ciśnienie.
Patryk41 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 ale jest fabrycznie jeszcze są plomby pozaklejane i nic nie była ruszana. Teraz największa wartość 2300mbar to nie jest przeładowanie, bo nie umiem odczytywać tych tabelek. ? Z tego co pisaliście wcześniej to powinno być około 1,3 bara a nie 2,3 ???
adifek Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Fabrycznie jest ustawione na nowy siłownik na nowej sprężynie a wiadomo po czasie wszystko się zużywa i sprężyna inaczej działa wiec na malowanie farbka nie patrz a co do ciśnienia jeśli dobrze pamietam powinno być miedzy 1,8-2,1 jeśli się myle proszę poprawić nie mam na 100% pewności... Ustawić możesz u mnie w firmie i wielu innych okolicznych tylko pamietaj nigdy nie wiadomo czy jest to wina turbo
Patryk41 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 Ok dzięuję teraz rozumiem. Czyli te 2.3bara jest normą . ok jeszcze raz obejrze podciśnienie, albo najlepiej odrazu wymienie wężyki i dam info co i jak. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się