arek199pl Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Witam po podniesieniu mocy mam problem ponieważ jade 160 i wrzuca na 5 i po chwili znów zmienia na 4 i tak caly czas obojętnie czy gaz w podłodze czy tylko trochę wciskam jezeli powoli wciskam to późiej zmienia z 5 na 4
Hezen Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Podepnij vaga i sprawdz blędy. Mozesz zrobic przywrocenie ustawien fabrycznych sterownika skrzyni i adaptacje pedału gazu, zobaczysz wtedy jak zachowuje sie skrzynia. Wysłane z mojego GT-I9100
gajtas Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Podepnij vaga i sprawdz blędy. Mozesz zrobic przywrocenie ustawien fabrycznych sterownika skrzyni i adaptacje pedału gazu, zobaczysz wtedy jak zachowuje sie skrzynia. Wysłane z mojego GT-I9100 Kolego podpinam się pod temat jak przywrócić ustawienia fabryczne??? I adaptacje gazu wykonać.Jakiś manuał jest na forum??? Kod błędu 17114
Hezen Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) W profilu masz podaną skrzynie manualną. Podaj model auta, rocznik i o jaką skrzynie chodzi: 4-ro biegowy automat czy tptronic? Ludzie... nie jestem wróżką, trzeba podawać podstawowe informacje. Piszcie co się dzieje ze skrzynią, czy problem wystąpił nagle i itp. Jeśli chcecie wróżby z fusów to dzwońcie do wróżbity macieja. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 4 Marca 2015 przez Hezen
gajtas Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 1.8 T AEB, Tiptronic 5hp19 , nie wiem czy nagle samochod uszkodzony, kupilem probuje go ozywić skrzynia nie daj oznak zycia i tylko ten bład co wyzej napisalem , po resecie reaguje na zmiane drazka tylko wyswietlacz po chwili swieci sie juz wszystko i nie reaguje nawet na drazek
Hezen Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) No, już lepiej bo wiadomo o jaką skrzynie chodzi. Bład o którym pisałeś (17114) oraz podświetlenie się wszystkich biegów na fisie wskazuje na tryb awaryjny w który przechodzi skrzynia. Powodów trybu awaryjnego może być kilka, najdziwniejsze jest to że skrzynia w ogóle nie rusza bo w takim wypadku powinna ruszać bodajże z 3 biegu. Sprawdź wiązki, ewentualnie przeczyść wszystkie styki w gniazdach i kostkach. Koniecznie sprawdź poziom oleju, te skrzynie z tego co się orientuje to nie chciały jezdzić przy zbyt niskim poziomie oleju, no chyba że już są zajechane tarcze na koszach lub sama pompa oleju i nie wytwarzając ciśnienia oleju nie spina w ogóle koszy przez co nie ma możliwości nawet ruszenia. Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 5 Marca 2015 przez Hezen
gajtas Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 dzieki kolego - sprawa wygląda tak że silnik też umarł w tym samochodzie tzn. urwany był korbowód więc skrzynia mogła też zostać mechanicznie uszkodzona - mam od kolegi z forum druga czeka mnie przekladka . pozdr
Hezen Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Możliwe że skrzyni też się dostało, aczkolwiek konwerter na pewno zmniejszył "strzał" który trafił w skrzynię o ile takowy wystąpił. Bez zajrzenia do skrzyni można tylko gdybać dlaczego nie rusza. I zabawie się we wróżbite - o ile skrzyni się oberwało to został uszkodzony (pęknięty) jakiś kosz lub kosze i nie ma możliwości załączenia biegu, bo ciśnienie oleju ucieka i nie zapnie ich poprawnie albo w ogóle. Druga hipoteza jest taka że konwerter siadł i nie przenosi obrotów na skrzynie. Na Twoim miejscu zadzwoniłbym do poprzedniego właściciela i dopytał się okoliczności uszkodzenia korbowodu. Edytowane 7 Marca 2015 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się