damok Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Mam silnik CDNC i tak sie zastanawiam czy jest to to na pasku czy łancuchu? Samochodzik to A4 B8 Limusine, 2.0 TFSI, 211KM, rocznik 2009, quattro, DSG 7 biegowe. Google nie pomaga i malo jest informacji dotyczacych tego silnika. Ktoś coś wie jak w tym silniku: - czy to jest łańcuszek czy pasek? - jakie sa czasookresy wymiany? - cos jeszcze oprocz filtra oleju, oleju silnikowego sie w nim okresowo wymienia, aby miec swiety spokoj?
MarcinOslo Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Tematow o 2.0TFSI jest sporo ,tutaj na forum czy np. na forum A5. Silnik jest na lancuchu ,ale jego tez sie wymienia.
andy-vip Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Łańcuch oczywiście. Można to nawet zobaczyć po ściągnięciu osłony albo jej odchylenie. Mniej więcej po 100 tyś już jest w górnym limicie czyli do wymiany. Komplety to 3 łańcuchy i 2 napinacze parę łyżew i kółek. Koszty ok 2 tyś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się