Edmund Opublikowano 11 Października 2008 Opublikowano 11 Października 2008 Witam, mam wielką prośbę: bardzo proszę proszę o analizę logów. Auto użytkuję od 3 lat (A4 Avant, 1,9 TDI, 110 KM, 1999 rok). Wykonując logi poraz pierwszy dociągnąłem do 4200 obr./min (z duszą na ramieniu). Auto dzielnie zniosło ten test. Auto jeszcze ma oryginalny katalizator. W tym roku wymieniłem przepływomierz, zawór N75 i termostat (przez rok jeździłem na lekko niedogrzanym silniku). Bardzo proszę o opinię na temat mego autka. Logi statyczne - grupa 03: Logi statyczne - grupa 04: Logi dynamiczne - grupa 03: Logi dynamiczne - grupa 08: Logi dynamiczne - grupa 10: Logi dynamiczne - grupa 11:
Wihajster Opublikowano 11 Października 2008 Opublikowano 11 Października 2008 a gdzie 013 i 00 BS :gwizdanie:
Edmund Opublikowano 12 Października 2008 Autor Opublikowano 12 Października 2008 Witam, to była moja pierwsza przygoda z VAG-iem. Nie mam doświadczenia. A czy z tych logów, które przedstawiłem można ocenić pracę silnika i ewentualne niedomagania? Mam wrażenie, że nie jest tak dynamiczny, jak powinien. Pozdrawiam Edmund[br]Dopisany: 11 Październik 2008, 18:20_________________________________________________Panowie, nikt nie podzieli się swoją wiedzą? Jeszcze raz proszę o opinie. Edmund