BEpower07 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Witam serdecznie mam kilka pytań odnośnie modyfikacji mojego typu audi. Posiadam audi a4 b5 kombi z silnikiem od Passata b5 AHH 1. Czy jest to bezpieczne? 2. Czy sama modyfikacja komputerem da coś więcej, czy trzeba by było jeszcze coś zrobić? Dzięki za odpowiedź.
baca2309 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 wrzuć wtryski 216 i do tego softa, w twoim silniku jest ori pompa 11 wiec spokojnie 140-150 km bedziesz miał
ciahciah Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) 1. Jest bezpieczna 2. Sama modyfikacja ecu da nie duży przyrost dlatego warto od razu zmienić wtryski np. te od wersji 110km, auto już będzie petardą w porównaniu do tego co masz teraz, jak nie planuesz długo autem jeździć i nie jesteś szatanem dróg na tym poprzestań, a jak auto ma służyć dłużej i lubisz wyprzedzać wtedy od razu warto zmienić turbo bo to mały koszt i zainwestować w większe wtryski niż te z 110km, kupisz wieksze turbo a swoje sprzedasz za prawie tyle samo, możesz takie jak masz dorwać zepsute i zrobić z niej hybryde o potencjale leprzym niż arl i z dołu budzacym się lepiej niż seryjne, optymlany standardowy setup to turbo awx + wtryski 216, 160km będzie, dopiero teraz passat combi zacznie przyspieszać i nastąpi wzrost bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu, silnika taka moc wogóle nie męczy, spalanie też bez zmian, a pakujac turbo hybryde lub inną mocniejsza od awx + 216 lub 225, 230 poczujesz przyjemność z jazdy Edytowane 8 Marca 2015 przez ciahciah
BEpower07 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 Dzięki za porady. Jeśli chodzi o wtryski to jakby miało to wyglądać kupić jakieś nowe/używane, nie ukrywam ze na Allegro komplet wtrysków dosyć sporo kosztuję. Jakbyście mogli podać jakieś linki z tym całym zestawieniem byłbym wdzięczny. Dlaczego napisałem jeśli nie planujesz długo autem jeździć? Ma to jakiś wpływ na części silnika? Co miałeś na myśli?
markus85 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Miał na myśli sens ładowania nowych gratów,strojenia auta i jego sprzedaży,jak będziesz nim jeździł dłużej ładuj 216/większe turbo itd, a jak planujesz nim polatać rok czasu i sprzedać to się nie kalkuluje. Ja u siebie w AHU mam wtryski od AFN i do tego soft i lata nieporównywalnie lepiej niż na seryjnym setupie. Na początek polecam takie zestawienie no chyba że chcesz iść mocniej.
BEpower07 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 Tzn samochód będę użytkować dłużej niż rok czy dwa. Na początek chce zmienić wtryski na 216 i soft, z tego co kolega wyżej napisał będzie lepsza moc jak była, spalanie również nie powinno się zmienić. Jakieś linki do tych wtryskow bym poprosił, żeby wiedzieć co i jak. Dzięki
ciahciah Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 bosch, firad, wzm, co nie wybierzesz zda egzamin tylko żeby ciśnienia ktoś prawidłowo ustawił
BEpower07 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Opublikowano 30 Marca 2015 Używane mogą być czy lepiej nowe? Wiadomo chodzi o kasę
ciahciah Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 mogą, tylko wypadało by spr na maszynie u pompiarza jak rozpylają i jakie ciśnienia mają, no chyba że dosyć nowe są max 50tys km z pewnego źródła wtedy i spr można odpuścić
icemerc Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 wtruski 0.230 do tego dobry program. Ewentualnie większy ślimak aby było czym rozdmuchać paliwo.... jak śmiagłem na K16/0.230 i z AEL-a uzyskałem 185 ps i 404 nm....
BEpower07 Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 Wydaje mi się że wystarcza 216 i dobry program i jak narazie na tym stanę, później pomyśli się na coś innym, jak będzie więcej kasy.
Bodek66 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Mam założone nowe 0 216 ( Bosch 2437010060) od trzech dni , auto jedzie bardzo dobrze , ale na dawce 3,5-3,6 z dołu jest dym ( nie będę robił softu ) z racji zawodu chciałem spróbować jak to będzie się zachowywać i wracam do prawie serii W związku z tym do sprzedania końcówki z przekładkami takie jak wyżej , oryginalne w pełni sprawne jeszcze założone jak ktoś chętny mają trzy dni .... cena na priv ( tanio ) 13/10/2015 Dzisiaj nastąpiłą zmiana końcówek , założyłem DSLA 150P357 ( 1Z AHU ) i efekt jest bardzo pozytywny silnik chodzi cicho ma wystarczającą moc i zero ZERO dymu na dawce 3,4 mg dynamika minimalnie mniejsza niż na 0216 bez programu Krótko mówiąc nie radze zakładać 0216 bez interwencji tunera no chyba,że kogoś zadowoli 130-140 kM i batory za autem i zawalony wydech nawet na dawce 6,5-7,5 mg myślę,że nawet na wtryskach 0205 też będzie dym i to duży Pozdrawiam Edytowane 13 Października 2015 przez Bodek66
ciahciah Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 też mam takie na zbyciu tylko nie AHY a AXG, ciśnienia wypadło by znowu ustawić bo osobiście na nich dwa lata śmigałem, kupiłem nówki za dużo kasy..
mysior1991 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Witam Mam założone nowe 0 216 ( Bosch 2437010060) od trzech dni , auto jedzie bardzo dobrze , ale na dawce 3,5-3,6 z dołu jest dym ( nie będę robił softu ) z racji zawodu chciałem spróbować jak to będzie się zachowywać i wracam do prawie serii W związku z tym do sprzedania końcówki z przekładkami takie jak wyżej , oryginalne w pełni sprawne jeszcze założone jak ktoś chętny mają trzy dni .... cena na priv ( tanio ) ile kolego za te końcówki ? podaj numer tel .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się