cheetos1989 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Zalewa mi swiece olejem...swiece nowki NG.. w dodatku bierze olej..wymienione uszczelniacze nic nie pomogly...szykuje remont silnika z wymiana pierścieni.. czy ktos mial podobne problemy?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 ja miałem taki problem brał około 1 litr na 1 tysiąc a nie raz nawet więcej i właśnie czesto zarzucał świece olejem do tego dymił i spaliny śmierdziały ewidentnie olejem, ale po zrobieniu remontu jest ok na 10 tyś dolewam około 300- 500 ml a zrobiona była generalnie głowica wszystkie uszczelniacze, popychacze hydrauliczne, jak i inne podzespoły do tego zostały sprawdzone cylindry pod katem jakiś nierównosci czy progów i dobrane do tłoków odpowiednie uszczelniacze bo stare stały w miejscu no i do tego oczywiście przy okazji było wyczyszczone wszystko z osadu który można było zauważyć w misce olejowej po zdjęciu. Po remoncie zrobiłem tylko jeden błąd niczemu nie szkodzący że zalałem silnik olejem 10w40 ale w niedługim czasie zastosowałem płukankę od Motula oraz nowy olej Motula 5w40 i auto lata już ponad 20 tyś km po tym remoncie i nie mam żadnego problemu z wypadaniem dymieniem czy innymi objawami kiedyś pod maskę zaglądałem co 3 dni aby dolać czy skontrolować olej a teraz to nawet nie raz przez miesiąc nie zaglądam
titono Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Witam, też mam taki sam problem, tyle że tylko jedna świeca zaolejona, dopuki zużycie oleju było do 0,5l na 1kkm to dolewałem, ale ostatnio wzrosło dwukrotnie co już jest nico przesadą. Na początku wymieniłem uszczelniacze choć wyraźnych znaków o ich zużycu nie było, ale wymieniałem rozrząd to myślę, dodatkowe 25zł to nie majątek. Przy okazju stwierdziłem, że trzonki w prowadnicach zaworów mają znaczny luz, więc jak będę robił pierścienie to i pewnie głowicę trzeba będzie zregenerować. Próbowałem magicznych metod odblokowania zapieczonych pierścieni (nafta na tłoki) ale zużycie oliwy tylko wzrosło. Tak że gromadze kalmoty i niebawem zabieram się za remont (oby tylko cylindry nie okazały się do szlifowania, bo taka operacja plus nowe tłoki to już się nie kalkuluje w 17letnim aucie)
cheetos1989 Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Opublikowano 3 Maja 2015 Kapitalny remont silnika i powinno byc dobrze...jestem po i narazie jest ok .. koszt kolo 2 tys...
wojtek20DW Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 może lepiej zainwestować i zrobic swapa 1.8 lub 1.8T niż w anemika inwestować?? też koło 2tyś wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się