Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ 150KM] skokowe rozwijanie mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

przy przyspieszaniu z pedałem w podłodze od około 3 tys, silnik oddaje moc falami - równo co sekunde słabnie i zaraz potem rwie jak wariat. W momencie osłabnięcia słychać takie głośne sapanie. Dodam że proceder ten nie miał nigdy miejsca z rana gdy silnik się rozgrzewa, zawsze po południu na ciepłym, lub po postoju na benzynowni, jak jeszcze nie zdąży ostygnąć.

W vagcomie wyskoczył błąd 16712 - Knock sensor 1 (G61) Signal too high P0328.

Co począć Panowie?

Opublikowano

Dzięki za błyskawiczną odpowiedź :)

Powiedz mi jedynie które dokładnie bloki logować dynamicznie i które statycznie, bo mam blade pojęcie o diagnostyce niestety.

Opublikowano

Loguj dynamicznie 002+033, 115+118, statycznie zrob 001+032 na poczatek wystarczy.

Opublikowano

witam ponownie, wklejam swieże (jeszcze ciepłe) logi.

http://vaglog.pl/log_208225.html

http://vaglog.pl/log_208226.html

http://vaglog.pl/log_208227.html

http://vaglog.pl/log_208228.html

Proszę o podpowiedź w diagnozowaniu problemu,

pozdrawiam

Opublikowano

Jest problem ze sterowniem turbiny, musisz przejrzeć wszystkie wężyki przy zaworku n75 czy są drożne i czy nie podziurawione, jak są ok trzeba wyjąc sam zaworek, sprawdzić jak działa, mozna dmuchnać w krótszy krócieć powinno być przejscie na drugi krótszy, potem zostaje już podmiana samego zaworka.

Opublikowano

jak dmucham w krótki boczny, to wylatuje tym środkowym pomiędzy, mam rozumieć że zawór się spsuł? czy da się go ewentualnie rozebrac i regenerowac?

Opublikowano

Bez napiecia powinno byc przejscie tylko przez dwa krótkie, po podaniu napiecia z aku powinno być przejscie na wszystkie, zaworek mozesz zapsikać czyms i przedmuchac kompresorem ale pewnie za duzo to nie da.

Opublikowano (edytowane)

rozebrałem go, wyczysciłem ten tłoczek i tulejkę w której pracuje, zaraz złoże na kropelkę i zobaczymy co to da, jeżeli nic to zamawiam nowy .... ;/

edit: co kropelka sklei sklei, zadne podciśnienie nie rozklei :P

odpukać w niemalowane: silnik pracuje równo, soczyście i bez zadyszki - problem usunięty - prawdopodobnie zblokował się tłoczek w n75.

co się namęczyłem żeby to wszystko wyjać i wsadzić spowrotem to moje, heh

serdecznie dziękuję Łukasz13 za super szybkie odpowiedzi i pomoc :))

pozdrawiam :)


odgrzewam:

jaki kod i jaki wygląd ma zawór n75 w Audi A4 b6, 1.8t AVJ 2001r ?? bo u mnie jest coś takiego:

http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/51/96/45/42/5196454229

natomiast niemiły Pan w aso pokazał mi w etce taki duży w blaszanej obudowie za 380zł.

Czy ja mam już podmieniony? Czy ten pan w aso gówno wie i chciał mnie naciąć na kase?

Edytowane przez rav14
Opublikowano

panowie wywala mi bład 16712 - Knock sensor 1 (G61) Signal too high P0328.

czujnik stukowy wymienić????

ktory to jest???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...