rav14 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Witam, przy przyspieszaniu z pedałem w podłodze od około 3 tys, silnik oddaje moc falami - równo co sekunde słabnie i zaraz potem rwie jak wariat. W momencie osłabnięcia słychać takie głośne sapanie. Dodam że proceder ten nie miał nigdy miejsca z rana gdy silnik się rozgrzewa, zawsze po południu na ciepłym, lub po postoju na benzynowni, jak jeszcze nie zdąży ostygnąć. W vagcomie wyskoczył błąd 16712 - Knock sensor 1 (G61) Signal too high P0328. Co począć Panowie?
rav14 Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Opublikowano 10 Marca 2015 Dzięki za błyskawiczną odpowiedź Powiedz mi jedynie które dokładnie bloki logować dynamicznie i które statycznie, bo mam blade pojęcie o diagnostyce niestety.
Łukasz13 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Loguj dynamicznie 002+033, 115+118, statycznie zrob 001+032 na poczatek wystarczy.
rav14 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 witam ponownie, wklejam swieże (jeszcze ciepłe) logi. http://vaglog.pl/log_208225.html http://vaglog.pl/log_208226.html http://vaglog.pl/log_208227.html http://vaglog.pl/log_208228.html Proszę o podpowiedź w diagnozowaniu problemu, pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Jest problem ze sterowniem turbiny, musisz przejrzeć wszystkie wężyki przy zaworku n75 czy są drożne i czy nie podziurawione, jak są ok trzeba wyjąc sam zaworek, sprawdzić jak działa, mozna dmuchnać w krótszy krócieć powinno być przejscie na drugi krótszy, potem zostaje już podmiana samego zaworka.
rav14 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 jak dmucham w krótki boczny, to wylatuje tym środkowym pomiędzy, mam rozumieć że zawór się spsuł? czy da się go ewentualnie rozebrac i regenerowac?
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Bez napiecia powinno byc przejscie tylko przez dwa krótkie, po podaniu napiecia z aku powinno być przejscie na wszystkie, zaworek mozesz zapsikać czyms i przedmuchac kompresorem ale pewnie za duzo to nie da.
rav14 Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) rozebrałem go, wyczysciłem ten tłoczek i tulejkę w której pracuje, zaraz złoże na kropelkę i zobaczymy co to da, jeżeli nic to zamawiam nowy .... ;/ edit: co kropelka sklei sklei, zadne podciśnienie nie rozklei odpukać w niemalowane: silnik pracuje równo, soczyście i bez zadyszki - problem usunięty - prawdopodobnie zblokował się tłoczek w n75. co się namęczyłem żeby to wszystko wyjać i wsadzić spowrotem to moje, heh serdecznie dziękuję Łukasz13 za super szybkie odpowiedzi i pomoc ) pozdrawiam odgrzewam: jaki kod i jaki wygląd ma zawór n75 w Audi A4 b6, 1.8t AVJ 2001r ?? bo u mnie jest coś takiego: http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/51/96/45/42/5196454229 natomiast niemiły Pan w aso pokazał mi w etce taki duży w blaszanej obudowie za 380zł. Czy ja mam już podmieniony? Czy ten pan w aso gówno wie i chciał mnie naciąć na kase? Edytowane 14 Marca 2015 przez rav14
rafal9119 Opublikowano 11 Października 2016 Opublikowano 11 Października 2016 panowie wywala mi bład 16712 - Knock sensor 1 (G61) Signal too high P0328. czujnik stukowy wymienić???? ktory to jest???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się