honcio 0 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 No spoko rozumiem dobra powiedz mi co to sa logi to ci powiem jak wyglądają bo z tego co ja tam mam za parametry to sa jakieś mili sekundy to jest opóźnienie cewki popowtrysku i jeszcze jeden parametr to jest jakis mg/s pokazuje mi cos i wszystkie popowtryski maja na poziomie -200 na zimnym silniku biegu jalowym a 4 cyl ma + 1500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maszczu 2 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 to i tak ze po wsadzeniu pompek fura bez regulacji mu zapaliła ... miałem identyczna historie w A6 C6 BRF 200kkm.. padlo turbo niby nic .. poszlo do regeneracji 2500 ..po 2 dniach widze ze plyn spiernicza glowica peknieta na 4C.- regeneracja 1500zl pompki igly byly 500zł .. potem EGR 1300zl .. wymieniony imbus i o 9ty zl biedniejszy ale fura smiga igła chociaz juz dwumasa sie odzywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 No spoko rozumiem dobra powiedz mi co to sa logi to ci powiem jak wyglądają bo z tego co ja tam mam za parametry to sa jakieś mili sekundy to jest opóźnienie cewki popowtrysku i jeszcze jeden parametr to jest jakis mg/s pokazuje mi cos i wszystkie popowtryski maja na poziomie -200 na zimnym silniku biegu jalowym a 4 cyl ma + 1500 Czyli te pierwsze to pewno BIP-y (023), a te drugie to korekcje (013) Jak na czwattym masz +1,50 to jest pewnie ten najsłabszy cylinder Pytanie tylko czy to minus 1,5 na czwartym to stoi stabilnie, czy si e zmienia np. w czasie rozgrzewania silnika , a także czy jest różnica w korekcji po przegazowaniu mororówki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honcio 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 zmienia sie ale cały czas jest inny odpozostąłych wszystkie trzymja cały czas podobna wartosc od -200 do - 400 a ten na 4 cały czas jest na + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Zrób logi tak jak jest to opisane tutaj.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11318-diagnostyka-tdi-aktualizacja-20-viii-2012/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się