honcio 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Witam mam pytanko jak ustawic pocztaek wtrysku na krzywkach bo wymienia lem pompki ale niestety auto dalej nie chodzi cz esie silnikiem przy mocniejszym naciśnięciu gazu a opóźnienie wtrysku strasznie dziwnie wychodzi na kapie od 50ms do 120 ms i robierznosc na ka zdym cyl jest inna Edytowane 13 Marca 2015 przez honcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Takich rzeczy jak początek wtrysku w silnikach na PD się nie ustawia Tutaj ustawiasz rozrząd na blokady, pompki regulujesz według poradnika na forum i po robocie Resztą reguluje sobie elektronika ( początek wtrysku, czas wtrysku , wtrysk pilotujący i zasadniczy, dotrysk regeneracyjny DPF-a i inne ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 ale gdy źle ustawisz luz na krzywce i samego PDka to będą cuda na VAGu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grami121 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Takich rzeczy jak początek wtrysku w silnikach na PD się nie ustawia Tutaj ustawiasz rozrząd na blokady, pompki regulujesz według poradnika na forum i po robocie Resztą reguluje sobie elektronika ( początek wtrysku, czas wtrysku , wtrysk pilotujący i zasadniczy, dotrysk regeneracyjny DPF-a i inne ) Nie wiem jak w BLB ale w BRD po ustawieniu tylko na blokady napewno nie przejdzie. Musi być korekta np. z VCDS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honcio 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 ale mi chodzi o ustawienie na krzywkach z pD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Chodzi Ci o synchronizację, a nie żaden początek wtrysku, bo tego się nie ustawia? Może to Ci coś rozjaśni: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/128771-19-tdi-avf-awx-avb-regulacja-pompowtryskow/ Edytowane 13 Marca 2015 przez Lukasz_N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honcio 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 no dokładnie bo juz sam nie wiem czemu cz esie tym motorem wymieniłem juz wiązkę i dalej to samo sa 2 opcje albo do d*py sa synchronizowane na tych krzywkach lub któryś wtryskowy jest źle zregenerowany nie wiem ani jakie powinny one miec parametry to bym wiedzial który waruje Takich rzeczy jak początek wtrysku w silnikach na PD się nie ustawia Tutaj ustawiasz rozrząd na blokady, pompki regulujesz według poradnika na forum i po robocie Resztą reguluje sobie elektronika ( początek wtrysku, czas wtrysku , wtrysk pilotujący i zasadniczy, dotrysk regeneracyjny DPF-a i inne ) gdzie znajdę ten poradnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Post wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 ale gdy źle ustawisz luz na krzywce i samego PDka to będą cuda na VAGu Dokładnie, a honcio reguluje PD-ki na oko Post wyżej To regulacja w 8V, w innym temacie dałem mu linka do regulacji w 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Żadna różnica. Odpada tylko osiowanie PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Dla obeznanych żadna, dla tych nieoblatanych silnik jkiś inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SWARSZCZYK 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Czy to silnik 8V czy 16V to tak samo się ustawia na 180* się cofa śrubę, tylko w pierwszych niektórych 1.9 było na 240* regulacja początkowa wtryskiwacza . a jak się nie zmieni to może masz wywalone koło dwumasowe wtedy też pompowtryski źle pokazują korekcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się