Hezen Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Podepnij vaga i przywróć ustawienia fabryczne w sterowniku skrzyni. Potem zrób adaptację pedału gazu. Do tego potrzebna pełna wersja vaga albo vcds. Jak bede na kompie to dopisze jak to wszystko zrobić Wysłane z mojego GT-I9100
siwcio3 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Nie miałem niestety ostatnio za wiele czasu.. ale teraz bede miał vaga i spróbuje to zrobić, a powiedzcie mi jeszcze, dałem w grudniu do mechanika auto na wymianę oleju i teraz zauważyłem, że jakimś cudem starczyły mu 3 litry! Nie sądzicie, że to o połowę za mało? Może stąd te problemy..
R4ZOR Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 (edytowane) Podepnij vaga i przywróć ustawienia fabryczne w sterowniku skrzyni. Potem zrób adaptację pedału gazu. Do tego potrzebna pełna wersja vaga albo vcds. Jak bede na kompie to dopisze jak to wszystko zrobić Hey, mógłbys dopisac jak to zrobic mam Vaga 409 pełna wersja Edytowane 29 Maja 2015 przez R4ZOR
Hezen Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 1) Kodowanie - wymuszenie trybu: -sportowego-ekonomicznego-DSP on/off ("uczenie" się sterownika do stylu jazdy)Wchodzimy w diagnostykę skrzyni - recode - i wpisujemy kodowanie:Coding000?x: DSP Mode (Dynamic Shift Points)0 = DSP active (uczenie się stylu jazdy włączone)1 = DSP inactive (uczenie się stylu jazdy wyłączone) 000x?: Transmission Mode (tryby skrzyni):0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode) - fabryczne kodowanie1 = Force Economy Mode (lower Shift Points) - ekonomiczne2 = Force Sport Mode (higher Shift Points) - sportowe Common Settings (ustawienia wspólne, przykłady):00000 = Factory Mode00011 = Econonmy/Touring Mode (tryb ekonomiczny bez DSP)00012 = Sport Mode (tryb sportowy bez DSP) Jeśli chciałbyś tryb sportowy z włączonym DSP to musisz zmienić kodowanie na 00002 Wiedz że wtedy sterownik będzie zapamiętywał styl jazdy, jeśli masz ciężkiego buta to skrzynia będzie przełączać biegi dość wysoko - o ekonomicznym spalaniu zapomnij. 2) Po zakodowaniu skrzyni wejdź w Adaptację. Na kanale 00 klikasz "Test", a następnie Save (przywracanie ustawień fabrycznych sterownika skrzyni) 3) Adaptacja pedału gazu: Kluczyk w położenie włączenia, silnik WYŁĄCZONY. Nie dotykaj pedału gazu. [select][02 - Auto Trans][basic Settings - 04]Grupa kompletu do "000"[Go!]Pedał gazu do podłogi.[Done, Go Back]Puść pedał gazu. (zauważ że dopiero po wyjściu z adaptacji puszczasz pedał gazu)
R4ZOR Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) 000?x: DSP Mode (Dynamic Shift Points)0 = DSP active (uczenie się stylu jazdy włączone)1 = DSP inactive (uczenie się stylu jazdy wyłączone) 000x?: Transmission Mode (tryby skrzyni):0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode) - fabryczne kodowanie1 = Force Economy Mode (lower Shift Points) - ekonomiczne2 = Force Sport Mode (higher Shift Points) - sportowe W miejsce x wpisujemy 1,2 lub 3 ? Edytowane 30 Maja 2015 przez R4ZOR
Hezen Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 W miejsce x wpisujesz 0, 1, 2 Najlepiej zakodować sterownik na 00001 czyli tryb ekonomiczny z DSP Wysłane z mojego GT-I9100
R4ZOR Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Przed lub w czasie przeciągania drugiego biegu gwałtwonie wzrastają obroty (o jakies 100-150rpm)? U mnie w AG4 tak jest przy zmianie z 2 na 3 ( ale nie zawsze , tylko przy spokojniejszej jeździe ) oraz druga sprawa przy gwałtownym hamowaniu z większej prędkości czasem czuc uderzenie przy redukcji . Praktycznie gdy juz auto jest zatrzymane nagle czuć uderzenie jakby skrzynia dopiero redukowała na 1 Przedwczoraj zmieniałem znów olej statycznie i zakodowałem skrzynie tym razem 00000 tryb fabryczny. Jest duuuużo lepiej niż poprzednio na ekonomicznym , juz nie zmienia twardo z 2 na 3 Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez R4ZOR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się