Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Osprzęt z AAH pasuje do ACK


86Edwin17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przymierzam się do wymiany silnika, obecnie mam 2,8 o kodzie AAH i mam zamiar kupić mocniejsza jednostkę o kodzie ACK. Moje pytanie jest takie, czy alternator, rozrusznik, wiązki, sondy i komp. podejdzie od mojego silnika AAH do ACK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Moim zdaniem nie podejdzie ci ani komputer ani wiązki. Wszystko bedziesz musiał prowadzić od nowa najlepiej od jakiegoś rozbitka wszystkie przewody, ECU itd. Na przykład w AAH miałeś jedną sonde przed katalizatorem a w ACK po 2 przed i za i do tego 2 katalizatory.. to wyjatkowo trudny swap

Na pewno jednostki sterujace silnikiem sa inne w w AHH masz jakiś MPI, a w ACK jest MOTRONIC. Nie wiadomo czy wtyczki pasuja. Zastanow sie czy warto sie meczyc dla 20 koni wiecej. Pozatym głowice sa słabe w 30V

Reszta podzespołów powinna być taka sama i na swoim miejscu. Ja bym pokusił podmienić same głowice bo tak naprawde one powoduja inny stopień sprężania. Wiecej zaworów. Lepsze spakanie i wydech tyle że problemem może okazać sie kolektor wylotowy ktory może mieć inna flansze i ogolnie dolot może sie różnić śrubami.. to by trzeba było porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

AHH to podobny silnik do 2.6 ABC czyli 12 zaworow, według mnie nie warto dla 19 KM zmieniac silnik, po zatym silniki 12V sa bardziej wytrzymale niż 30V,osprzęt nie pasuje ,pasuje tylko alternator i kompresor klimy, pozatym trzeba mieć kapletny silnik z wiazka i sprzeglem i jeszcze innymi pierdolami,ja robilem swap z 2.6 na 2.8 30 i powiem ze w chooj dłubaniny, niby silnik pasuje bez problemu,ale zawsze cos wychodzi w praniu.Silniki ACK miały po jednej sadzie na wydech, pozniejsze 2.8 30 v po 99 roku miały już po dwie sady na wydech, w silnikach 30V problemem jest uszczelnienie napinacza lancucha i dekli zaworowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. I jednak zostałem przy AAH silnik został uszczelniony wymieniony rozrząd, głowice zrobione, ale mam problem tego typu, odpalam silnik wrzucam bieg i gaz do podłogi ciągnie ok, ale jak zgaszę i odpalę ponownie chwilę pochodzi na wolnych obrotach i dopiero bieg , nie jedzie brakuje siły i gaśnie telepie silnikiem. Czy to może być wina pompy paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się przyczepił czujnika od załączania ssania. Miałem ten sam problem tyle że na zimmym silniku. Za bogata mieszanka nie przepala paliwa. Nie strzela Ci w wydech? Podlącz pod komputer zobacz czy Ci sondy nie szaleją. Mogę się mylić bo co auto to inny temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był podłączany nie pokazał błędów, faktycznie po dodaniu gazu jak schodzi z obrotów słychać delikatne strzały w wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...