Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB Proszę o analizę logów. Raz ciągnie, raz nie :/


undek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak w temacie, proszę o analizę logów. Większość jazdy gazie, instalacja:

- STAG 4 eco
- Reduktor Shark 1800
- wtryski HANA 2000 zielone

Auto raz ciągnie jak się należy, a raz jedzie jak bez turbiny. Dodatkowo silnik nie pracuje równo. Na postoju, jak jest zimny i pracuje na ssaniu z rana chodzi równo choć czuć benzynę w spalinach... normalne? Jak silnik ma temp. około 50-60 stopni to lubi delikatnie poszarpywać po odpaleniu. Nie pracuje równo.

Na wolnych obrotach silnik przenosi wibracje na kabinę i kierownicę. Może to problem poduszek, dwumasy, a może coś z silnikiem?

Ostatnio pojawia się błąd:

17536-Fuel Trim;Bank 1(Mult):System too Lean - po wykasowaniu i zrobieniu logów nie pojawił się póki co.

Logi na LPG:

http://vaglog.pl/log_208542.html

http://vaglog.pl/log_208543.html

Na benzynie coś mi komp nie domagał i nie zlogowałem wszystkiego, jak będzie trzeba to powtórzę ale może te już coś pokażą.

http://vaglog.pl/log_208544.html

http://vaglog.pl/log_208541.html

Edytowane przez undek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na pb sa w porzadku, mysle ze regulacja lpg by wystarczyla. Sprawdz jak zachowuja sie korekty w kanale 032 po dluzszej jezdzie na pb , a jakie sa po jezdzie na lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, co masz na myśli przez regulację LPG, całkiem niedawno byłem na przeglądzie gazu i robili mi regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że stroili nie znaczy że musi być dobrze, sprawdz te korekty po jeżdzie na lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie się z Tobą zgadzam. Domyślam się, że co gazownik to inna kalibracja raz lepsza raz gorsza. Sam z chęcią bym podjechał do kogoś kto zna się na temacie ale może najpierw sprawdzę te korekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam właśnie swoim laickim, uczącym się okiem zwróciłem uwage na niskie przepływy... Jakie mogą być tego przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływ jest ok, dla potwierdzenia zrobić 002+033 na pb po kasowaniu błędów do odcinki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotowe, trochę to trwało ale jak to mówią... lepiej późno niż wcale :)

Logi na PB:

http://vaglog.pl/log_211756.html

Korekty z kanału 32. na LPG (po trasie):

-1,5 8,6

Podczas logowania wszystko wydaje się być ok. Mam wrażenie, że problem z "brakiem turbiny" występuje raczej jak silnik jest nie do końca dogrzany. Jakieś pomysły co może być powodem takiego zachowania? Może to problem z jakimś czujnikiem temp. bądź zaworem sterującym turbo? Na dniach zrobię sprężanie na cylindrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi na pb sa w porzadku, korekta na lpg po jezdzie 8,6 troche sporo dobrze by bylo lepiej to ustawic. Musisz sprawdzic czy problem wystepue tak samo na obu paliwach czy tylko na lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ile mniej więcej na PB zrobić żeby korekty coś realnego pokazywały ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu pojeżdzij cały dzień na pb, wczesniej tylko skasuj błędy, sprawdzić czy jest ok na niedogrzanym silniku i czy tez wystepuje "brak turbiny" a na koniec zobacz co jest w 032.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione...

Korekty z kanału 32.

PB - 1.1 3.1

LPG - 0.0 10.2

Wychodzi na to, że instalacja do regulacji... znacie kogoś z okolicy Krakowa, Częstochowy kto mógłby mi to ogarnąć?

Btw. Ostatnio robiłem przegląd gazu i tak mi wyregulowali, że na drugi dzień wyskoczył check z błędem zbyt ubogiej mieszanki. Pojechałem, poprawili i teraz korekty są jak powyżej.


Jeszcze jedno. Zastanawia mnie wskazanie temperatury powietrza dolotowego. Czujnik pokazuje 50'C przy temperaturze zewnętrznej 20'c. Silnik rozgrzany do około 70'C. Poprawnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik sprawdz rano na zimnym silniku czy wskazuje poprawnie, jak auto stoi i nie ma przepływu powietrza to może taka być temp. w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...