12rysiek58 0 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Witam. W zakresie obrotów do 2500 wyczuwalny spadek mocy. Dwa miesiące temu zapalając auto po równej cichej pracy silnika wiedziałem że wszystko pracuje jak trzeba. Jednak po pracy kolejne uruchomienie silnika i praca jakaś inna. nierówne obroty biegu jałowego, głośniejszy i brak mocy. Obecnie objawy zmniejszonej mocy pozostały. Wykonałem logi na benzynie choć silnik posiada instalację gazową. Podczas zabawy z logami wysiadł akumulator laptopa. 002, 115 http://vaglog.pl/log_208749.html 003, 118 http://vaglog.pl/log_208750.html 002, 033 http://vaglog.pl/log_208748.html 020, 120 http://vaglog.pl/log_208751.html W gr 115 po puszczeniu pedału przyspieszenia ciśnienie idzie w górę czy to objaw zaworu DV ? Proszę o określenie stanu technicznego silnika bo dla mnie są to tylko cyferki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Przepływka to je tam oryginalna? chyba nie, sprawdz, dv też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Co może powodować takie (wg mnie laika) dziwne odczyty doładowania, tak wzorcowe jak i bieżące? Wszystko to wygląda mi, że są osiągane przy zbyt wysokich obrotach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Nieszczelność do sprawdzenia a potem dv i turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rysiek58 0 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Przepływka chyba orginalna. Autko dwa lata temu zakupione od niemca. Pelny komplet dokumentacji. Serwisowane tylko w Audi. Nieszczelność i zawór DV sprawdzę a jak podejść do turbiny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Z turbina jest wszystko ok, sprawdz numer tej przeplywki albo cyknij fotke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rysiek58 0 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 http://postimg.org/image/7okia9c47/ Przepraszam że tak długo ale musiałem się tego nauczyć. Łukasz13 jak byś mógł zerknij na moje pierwsze logi z zeszłego tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Tak to nic nie zobaczymy wyjmij ja i zobacz numery na obudowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rysiek58 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 OK Jak wyciągnę to podam mumery. Czujnik przepływki wyciągnięty' BOSCH F 00C 2G2 049 Szukając W ETCE znalazłem nr 06A 906 473 A co jest odpowiednikiem BOSCH 0 280 218 196. ??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A na obudowie co jest? jakie numery? sam czujnik niby numer ma dobry http://mlb-s1-p.mlstatic.com/medidor-sensor-fluxo-ar-massa-audi-a3-18-turbo-06a906461l-14439-MLB4268154741_052013-O.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rysiek58 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Sensory stosowane w Passatach 2.0 20V Jeśli nr obudowy potrzebny to idę wykręcić clą przepływkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 No mi od pocztątku chodziło to ten numer na obudowie przepływomierza a nie wkładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rysiek58 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 OK udało się wykręcić przepływkę. 0 280 218 063 06A 906 461 L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 A czyli numer dobry, hmmm mi sie te wskazania nie podobają, szczególnie w wyższych partiach obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rysiek58 0 Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Jakie mogą być przuczyny ? A co ze spadkiem mocy przy obrotach 2000 do 3000. Na wolnych obroyach dwa razy na monutę szarpnie silnikiem. Czy koledzy są w stanie udzielić pomocnej rady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się