Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1,8 t BFB. Proszę o analizę logów.


12rysiek58

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W zakresie obrotów do 2500 wyczuwalny spadek mocy.

Dwa miesiące temu zapalając auto po równej cichej pracy silnika wiedziałem że wszystko pracuje jak trzeba. Jednak po pracy kolejne uruchomienie silnika i praca jakaś inna. nierówne obroty biegu jałowego, głośniejszy i brak mocy. Obecnie objawy zmniejszonej mocy pozostały.

Wykonałem logi na benzynie choć silnik posiada instalację gazową. Podczas zabawy z logami wysiadł akumulator laptopa.

002, 115 http://vaglog.pl/log_208749.html

003, 118 http://vaglog.pl/log_208750.html

002, 033 http://vaglog.pl/log_208748.html

020, 120 http://vaglog.pl/log_208751.html

W gr 115 po puszczeniu pedału przyspieszenia ciśnienie idzie w górę czy to objaw zaworu DV ?

Proszę o określenie stanu technicznego silnika bo dla mnie są to tylko cyferki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może powodować takie (wg mnie laika) dziwne odczyty doładowania, tak wzorcowe jak i bieżące? Wszystko to wygląda mi, że są osiągane przy zbyt wysokich obrotach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność do sprawdzenia a potem dv i turbina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka chyba orginalna. Autko dwa lata temu zakupione od niemca. Pelny komplet dokumentacji. Serwisowane tylko w Audi.

Nieszczelność i zawór DV sprawdzę a jak podejść do turbiny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://postimg.org/image/7okia9c47/

Przepraszam że tak długo ale musiałem się tego nauczyć.

Łukasz13 jak byś mógł zerknij na moje pierwsze logi z zeszłego tygodnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK Jak wyciągnę to podam mumery.

Czujnik przepływki wyciągnięty'

BOSCH F 00C 2G2 049

Szukając W ETCE znalazłem nr 06A 906 473 A co jest odpowiednikiem BOSCH 0 280 218 196. ???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sensory stosowane w Passatach 2.0 20V

Jeśli nr obudowy potrzebny to idę wykręcić clą przepływkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi od pocztątku chodziło to ten numer na obudowie przepływomierza a nie wkładu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czyli numer dobry, hmmm mi sie te wskazania nie podobają, szczególnie w wyższych partiach obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie mogą być przuczyny ? A co ze spadkiem mocy przy obrotach 2000 do 3000. Na wolnych obroyach dwa razy na monutę szarpnie silnikiem.

Czy koledzy są w stanie udzielić pomocnej rady ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...