MrRadian Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witam Dzisiaj rano pojawił się u mnie problem, w pewnym momencie zapaliły się kontrolki ESR oraz ABS na zegarach chwile przed tym hamulce zaczęły odbijać przy prędkości nawet 10km/h. Czytałem już różne tematy na forum i już sam nie wiem czy to czujnik ABS czy czujnik stopu pod hamulcem czy inne cudo. próbowałem zgasić i odpalić silnik ale nic nie pomagało. Wieczorem podepnę samochód do komputera i będę wiedział jakie błędy wyskoczyły na komputerze. Ale mam pytanie kilka dni temu wymieniałem tarcze hamulcowe na co prawda używane ale były proste wszystko ładnie się dotarło i było ok do dzisiaj. Ale podczas wymiany widziałem ze poprzedni właściciel musiał coś kombinować z kablami przy zwrotnicy z jednej strony były zaizolowane taśmą ale już skruszałą, nie chciałem tego ruszać bo wszystko działało ale wydaje mi się ze to może być to. Teraz pytanie czy warto coś kombinować z tymi kablami czy lepiej kupić od razu nowe czujniki, czy moje objawy wskazują na zupełnie coś innego? Przechwaliłem ostatnio sprzęt i teraz mam za swoje
Kazek 1.9 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Najpierw przepatrz błędy i międzyczasie przepatrz te kable od czujników ... reszta sama ci powie co masz zrobic
MrRadian Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) Podpiąłem komputer i dostałem takie błędy VAG-COM Version: Release 311.2-NControl Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 3429 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 064351 Fault Found:00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 27-00 - Implausible Signal lewy czujnik ABS chyba walnięty z tym że kable były w kiepskim stanie po prawej stronie. dostaje jeszcze takie błędy 3 Faults Found:17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller P1653 - 35-10 - - - Intermittent Oddałem samochód do mechanika bo dowiedziałem się że są 2 czujniki. Jadę odebrać samochód, a chłopaki twierdzą że mam w życiu szczęście co uwaga... odkręciła się nakrętka od półośki! Wszystko skręcone i hamulce wróciły do normy. Wszystko dobrze się skończyło, ale mogło być nieciekawie. Edytowane 17 Marca 2015 przez MrRadian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się