wikers Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witam. Zwracam się z prośbą o analizę logów, które robiłem pierwszy raz. Jakby coś mogę powtórzyć robienie logów. Logi statyczne: 000 001 003 004 007 013 018 023 Logi BS: 000 003 011 oraz dynamiczne: 000 003 004 008 010 011 Z góry wszystkim dziękuję za poświęcony czas na przeglądaniu logów.
Homiczek Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 z grubsza ok. a na przyszłość logi wrzucaj na http://vaglog.pl/?l=pla nie foteczki bo jest przejrzyściej itp a logi dynamiczne najlepiej robić od 1500 do powiedzmy 4000,4500 aaa ty masz mulishita, więc możesz nie dać rady zrobić takiego zakresu obrotów :]
wikers Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Dzięki Piotr za zainteresowanie. Autko jeździ i pali czy zimne czy ciepłe na strzała. Występuje u mnie problem z kopceniem bez względu na temp. oraz szarpanie przy gaszeniu.A jak próbowałem zgasić "z łapy" na ciepłym to spada z obrotów ale i tak pracuje. Na zimnym gaśnie. Myślałem że może być spowodowane zepsutą vacum pompą, wymieniona na pierburga ponieważ stara dawała podciśnienie max -0.8 i wskazówka od manometru latała jak starej k...wie cycki Poza tym lekkie ruszenie króćcem i spadek na -0.4.Na nowym jest prawie -0.9bar i wskazówka nawet nie drgnie. Myślałem, że może zrobienie tych logów coś wyjaśni. Pozdrawiam.
Homiczek Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 hmm to można spróbować konkretnuiej coś przeanalizować jak podałeś problemy ale jak zamkniesz klapke na ciepłym to dalej pracuje ? nawet po zamknięciu ręką na kilka sekund ? a ciśnienia od razu przy egr i klapie zmierzone ? egr na bs 03 a klapa jest testach elementów wykonawczych 1
zbyszek7791 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 turbo się przycina przydało by się wyczyścić
wikers Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) hmm to można spróbować konkretnuiej coś przeanalizować jak podałeś problemy ale jak zamkniesz klapke na ciepłym to dalej pracuje ? nawet po zamknięciu ręką na kilka sekund ? a ciśnienia od razu przy egr i klapie zmierzone ? egr na bs 03 a klapa jest testach elementów wykonawczych pracuje dalej tylko że przydławiony nawet przez kilka sekund. Czekam na auto.Będzie po 22 jak żona wróci idę działać. Co do turbiny to myślałem nad regeneracją, bo o tym kopceniu rozmawiałem z człowiekiem z Diagtronika i stwierdził że ciśnienie może dawać dobre ale też może rzucać olej na cylindry. Dzięki i pozdrawiam. Edytowane 21 Marca 2015 przez wikers
zbyszek7791 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Jeżeli nie pożera ci oleju to w zupełności wystarczy, bo regeneracja robiona na chińskich gratach to nie co oryginał. Kopci ci na niebiesko czy na czarno Edytowane 21 Marca 2015 przez zbyszek7791
wikers Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 raczej bym powiedział, że to jest biały kolor hmm to można spróbować konkretnuiej coś przeanalizować jak podałeś problemyale jak zamkniesz klapke na ciepłym to dalej pracuje ? nawet po zamknięciu ręką na kilka sekund ?a ciśnienia od razu przy egr i klapie zmierzone ? egr na bs 03 a klapa jest testach elementów wykonawczych pomiary podciśnienia : EGR BS 003 zamknięty -0,08, otwarty -0,55 klapa gasząca: -0,8 silnik przy pierwszej próbie zatelepał i nie zgasł, przy drugiej -0,8 zgasł przy drugim podejściu gasł za każdym razem przy podciśnieniu -0,8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się