Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2 błędy na silniku 9129, 9130 i co teraz?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie nastawnika klap występują teraz takie dwa błędy co teraz robić???

2 Faults Found:
9129 - Intake Manifold Flap; Bank 1
P2006 00 [100] - Stuck Closed
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 157299 km
Date: 2015.03.19
Time: 17:07:50

9130 - Intake Manifold Flap; Bank 1
P2004 00 [101] - Stuck Open
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 157299 km
Date: 2015.03.19
Time: 17:07:50

Readiness: 0 0 0 0 0

Opublikowano

Nastawnik nowy czy używka?

Opublikowano

NOWY

Opublikowano

Hej,

Udało się Tobie to ogarnąć?

Mam identyczną sytuację najpierw był błąd czujnika klapy a po wymianie na nowy nastawnik mam dwa błędy 9129 i 9130. A4 B8 2.0TDI 120koni

Opublikowano

Hej,

Udało się Tobie to ogarnąć?

Mam identyczną sytuację najpierw był błąd czujnika klapy a po wymianie na nowy nastawnik mam dwa błędy 9129 i 9130. A4 B8 2.0TDI 120koni

Wymieniłem w serwisie na nowy kolektor ssący razem z nastawnikiem. W starym widać było luz na cięgnie klapek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...