kanialukasz Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Po wymianie nastawnika klap występują teraz takie dwa błędy co teraz robić??? 2 Faults Found:9129 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2006 00 [100] - Stuck Closed Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 157299 km Date: 2015.03.19 Time: 17:07:509130 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2004 00 [101] - Stuck Open Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 157299 km Date: 2015.03.19 Time: 17:07:50Readiness: 0 0 0 0 0
conrad81 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Hej, Udało się Tobie to ogarnąć? Mam identyczną sytuację najpierw był błąd czujnika klapy a po wymianie na nowy nastawnik mam dwa błędy 9129 i 9130. A4 B8 2.0TDI 120koni
kanialukasz Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Hej, Udało się Tobie to ogarnąć? Mam identyczną sytuację najpierw był błąd czujnika klapy a po wymianie na nowy nastawnik mam dwa błędy 9129 i 9130. A4 B8 2.0TDI 120koni Wymieniłem w serwisie na nowy kolektor ssący razem z nastawnikiem. W starym widać było luz na cięgnie klapek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się