arturM Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Witam wszystkich! Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem wymarzonej i długo wyszukiwanej A-czwórki. Miało być 1.8T Q. W końcu trafiło się i do tego BEX. Po kupnie oczywiście obowiązkowy przegląd, czyli świeczki(NGK), olej(LM SHT 5W40) itd...Miałem jednak wrażenie,że auto nie jedzie jak powinno.Wymieniłem zawór N75 oraz DV-kę (oczywiście ori). Wydaje się ,że auto odzyskało nieco wigoru..Kolejny problem to start na trzech cylindrach. Po lekturze A4 -klub doszedłem do wniosku,że może to być wina instalacji gazowej,która mimo,że prawie nowa okazała sie za mało wydajna do tego silnika.Wymieniony parownik i zrobiona mapa pozwoliła spokojnie śmigać w pełnym zakresie obrotów. Jednak problem z zimnym startem pozostał. Okazało się,że winnym tego był czujnik temp. płynu(059 919 501 A) VAG pokazywał błąd związany ze składem mieszanki. Po jego wymianie problem znikł na dobre. Mam nadzieję, że komuś pomogę, bo jest chyba dość powszechny problem. Mam jednak nieodparte wrażenie,że wóz powinien jednak jechać jednak jeszcze lepiej. Może jakieś sugestie co mógłbym jeszcze sprawdzić... Pozdrawiam...!
arturM Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 Postaram się zrobić niebawem. Jakie bloki mam wziąć pod uwagę..?
Łukasz13 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Zrob standardowe na poczatek 002+033, 020+003, 115+118.
arturM Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Witam! Przesyłam logi do sprawdzenia. Niestety nie udało mi sie zrobić wszystkich niezbędnych bo chyba mam jakąs okrojoną wersje VCDS http://vaglog.pl/log_210008.html http://vaglog.pl/log_210008.html Ogólnie coś nie tak jest z autem bo powyżej 5 tys obr. zaczyna szarpać. Jak nierozgrzany to szarpanie jest wcześniej tak ok 3 tys obr.
Łukasz13 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 No troche mało logów na pb robiłeś czy na lpg? troche mało na przepływce ale nie można osądzac bez reszty logów, jak mozesz logowac tylko do 025 to masz nie zarejestrowanego vaga, jak coś moge pomóc z tym na pw
arturM Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Opublikowano 26 Marca 2015 Robiłem na bp 98. Dokładnie mogę tylko do 025.. Witam! Przesyłam logi do weryfikacji. Mam nadzieję, że udało mi się wykonać wszystkie poprawnie... Pozdr. http://vaglog.pl/log_210355.html http://vaglog.pl/log_210356.html http://vaglog.pl/log_210357.html
Łukasz13 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Slabo jedzie bo turbina slabo wstaje i nie laduje jak trzeba, sprawdzales szczelnosc dolotu? Jesli nie to sprawdz, jesli nic nie wyjdzie to trzeba sciagnac kata, sprawdzic czy nie jest zabity i obejrzec strone goraca turbiny czy nie jest popekana i czy klapka wg nie jest luzna.
Madox123 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Witam. Mam podobny problem z pierwszym uruchomieniem auta (A4 2.0 TFSI, 200 PS, quattro, 2005r). Przy ujemnych temperaturach musiałem pokręcić z 3-4 sekundy załapał i potrafił zapalić się check i wyskakiwał błąd P0089. Kolejne uruchomienie auta i wszystko ok. Walczę z tą sytuacją już od 4 miesięcy, wymieniłem zawór upustowy paliwa, czujnik niskiego ciśnienia paliwa na szynie wtryskowej i nic. Postanowiłem oddać auto do firmy Eurotronica Szczecin gdzie po testach, które trwały kilka tygodni szef wystawił diagnozę do wymiany pompa paliwa w baku bo daje za niskie ciśnienie. Pompę zamówiłem i została wymieniona. Ciśnienie jest takie jakie powinno być, auto odebrane i po trzech dniach to samo ciężko pali ale check już się nie pojawia bo temperatury są dodatnie. Może ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną problemu z pierwszym uruchomieniem auta
arturM Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 Slabo jedzie bo turbina slabo wstaje i nie laduje jak trzeba, sprawdzales szczelnosc dolotu? Jesli nie to sprawdz, jesli nic nie wyjdzie to trzeba sciagnac kata, sprawdzic czy nie jest zabity i obejrzec strone goraca turbiny czy nie jest popekana i czy klapka wg nie jest luzna. Wielkie dzięki za odpowiedź. Szczelności ciśnieniowo nie sprawdzałem, ale mniej więcej przejrzałem wszystkie połączenia,wymieniłem jeden przewodzik od zaworu n75 bo był pęknięty,poza tym wydaje mi się,że jest wszystko ok. Wydaje mi się jednak,że chyba lekko pęknięta jest gorąca strona turbiny bo jest tam taki nalot jakby z płynu chłodzącego i zaraz po odpaleniu trochę z tego paruje...A generalnie jak wyglądaj pozostałe parametry z pracy przepływki, sond...?czy dopóki nie wyeliminuje tego problemu to nie ma co zwracać uwagi na pozostałe rzeczy...?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się