tommy-cichy Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Mam pytanie do posiadaczy skrzyni multitronic. Jak mam zimny silnik to jak zmieniam z D na R albo odwrotnie nie czuć kompletnie jakiej kolwiek zmiany biegów po prostu ideał. Jak silnik osiągnie 90 stopni to jak wrzucam R to czuć takie szarpnięcie. Czu u was też jest takie coś odczuwalne? Moje auto ma przebieg 65 tyś i jest jeszcze na gwarancji. Nie wiem czy jechać z tym do Audi czy też jest to normalnie zjawisko na rozgrzanym silniku?
j3drula Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Ja mam multi w B6, skrzynia miała wymieniony sterownik, ostatnio nawet ją adaptowałem właśnie dla biegu wstecznego bo wypadła adaptacja i mam to samo. Nauczyłem się że po wrzuceniu R i puszczeniu hamulca czekam dosłownie ułamek sekundy i ruszam, wtedy tego nie ma. Kiedyś jak wystartowałem od razu to zgrzytnęło tak, że mało nie zemdlałem, bo myślałem że skrzynia powiedziała papa.. Już się przyzwyczaiłem [emoji6] Wysłane z mojego C6903 Przeanalizowałem jeszcze raz to co napisałeś, ja bym jechał na serwis, bo to co napisałem, to dwa różne przypadki.. U mnie tego zjawiska nie ma przy bezpośrednim przekładaniu biegów. Wysłane z mojego C6903 Edytowane 21 Marca 2015 przez j3drula
tommy-cichy Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Dziwna sprawa że dzieje się to u mnie na rozgrzanym silniku. W sumie jeszcze nie podłaczałem VCDSa żeby sprawdzić jak adaptacja. Jutro zrobię to napewno. Zawsze jak zmieniam bieg z D na R trzymam przy tym hamulec. Zaraz po przerzuceniu czuć jak skrzynia wrzuca ten bieg wsteczny dość mocno. NA zimnym silniku natomiast mogę przełanczać i i nawet nie czuć małego drygnięcia. Dodam że skrzynia miała 5 tyś temu robioną wymianę oleju w serwisie Audi gdzie zużyli według rachunku 7 litrów oleju.
j3drula Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 No to możliwe iż ta wymiana widnieje tylko na papierze. Z tego co się orientuję, to z braku odpowiedniego oleju albo długiego obiegu na jednym te skrzynie mają bolączki związane z szarpaniem albo nierówną pracą..
tommy-cichy Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Nie sądzę żeby w niemczech robili takie wałki tym bardziej że auto jest jeszcze na gwarancji.
j3drula Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 A zgłaszałeś wcześniej taką przypadłość u nich? Bo skoro wiedzieli i tylko olej wymienili, to jest coś na rzeczy, czego zdiagnozowania się nie podjęli.. Ciężko tak gdybać, ale jak na gwarancji to serwis konieczny. Wysłane z mojego C6903
Radixson Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 W dniu 21.03.2015 o 18:08, tommy-cichy napisał: Mam pytanie do posiadaczy skrzyni multitronic. Jak mam zimny silnik to jak zmieniam z D na R albo odwrotnie nie czuć kompletnie jakiej kolwiek zmiany biegów po prostu ideał. Jak silnik osiągnie 90 stopni to jak wrzucam R to czuć takie szarpnięcie. Czu u was też jest takie coś odczuwalne? Moje auto ma przebieg 65 tyś i jest jeszcze na gwarancji. Nie wiem czy jechać z tym do Audi czy też jest to normalnie zjawisko na rozgrzanym silniku? Mam podobny problem, czy znalazłeś rozwiązanie tego problemu? Pozdrawiam
tommy-cichy Opublikowano 13 Października 2017 Autor Opublikowano 13 Października 2017 21 godzin temu, Radixson napisał: Mam podobny problem, czy znalazłeś rozwiązanie tego problemu? Pozdrawiam Pisałem o tym już gdzieś w innym wątku o Multitronic, a mianowicie przy okazji updetu silnika z okazji afery VW zrobili mi na moją prośbę Update skrzyni i między innymi te objawy znacznie ustąpiły a wręcz nie występują.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się