KLimEK1990 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Witam, jestem nowy na forum i id tygodnia posiadaczem a4 b5 avanta z AFN pod maską. Problem mój wygląda następująco. Audi nie ciągnie od dołu z niskich obrotów, czuć moc wyraźnie dopiero w okolicy 2,2-2,5tys obrotów. Dodatkowo dzis przy zdjęciu węża z Intercoolera zauważylem plamy oleju, na szyjce do IC jest go sporo bo co przetarłem paluchem to czarny i mokry.. Turbo umiera?, bledu n75 nie ma. W spalinach czasami czuc delikatnie woń oleju. Edytowane 25 Marca 2015 przez KLimEK1990 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Witam, jestem nowy na forum i id tygodnia posiadaczem a4 b5 avanta z AFN pod maską. Problem mój wygląda następująco. Audi nie ciągnie od dołu z niskich obrotów, czuć moc wyraźnie dopiero w okolicy 2,2-2,5tys obrotów. Dodatkowo dzis przy zdjęciu węża z Intercoolera zauważylem plamy oleju, na szyjce do IC jest go sporo bo co przetarłem paluchem to czarny i mokry.. Turbo umiera?, bledu n75 nie ma. W spalinach czasami czuc delikatnie woń oleju. kolego na 90% jest przytkany wężyk idący do ecu,przedmuchaj go tam będzie olej. Edytowane 25 Marca 2015 przez Leopold27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 to, że olej w dolocie jest to norma, turbawka ma duże luzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLimEK1990 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Witam, jestem nowy na forum i id tygodnia posiadaczem a4 b5 avanta z AFN pod maską. Problem mój wygląda następująco. Audi nie ciągnie od dołu z niskich obrotów, czuć moc wyraźnie dopiero w okolicy 2,2-2,5tys obrotów. Dodatkowo dzis przy zdjęciu węża z Intercoolera zauważylem plamy oleju, na szyjce do IC jest go sporo bo co przetarłem paluchem to czarny i mokry.. Turbo umiera?, bledu n75 nie ma. W spalinach czasami czuc delikatnie woń oleju. kolego na 90% jest przytkany wężyk idący do ecu,przedmuchaj go tam będzie olej. Który to wężyk jak możesz mi zdjątko jakieś dokleić?? Ogólnie to mój drugi diesel i nie ogarniam tematu za bardzo bo Passata nie musiałem "rzeźbić". Tylko lać i jechać ;D to, że olej w dolocie jest to norma, turbawka ma duże luzy? Jeszcze nie sprawdzałem ale dziś kata może wytne to przy okazji sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 na podszybiu masz takie czarne pudełko, odkręć śruby i w środku będziesz miał komputer, do kompa idzie węzyk podciśnienia, sprawdź czy nie jest olejem zawalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLimEK1990 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 na podszybiu masz takie czarne pudełko, odkręć śruby i w środku będziesz miał komputer, do kompa idzie węzyk podciśnienia, sprawdź czy nie jest olejem zawalony Ok dzięki zobaczę i dam znaka UP! Filmik z tego jak sie odpycha, niestety nie od zera. Słabo jak na seryjne AFN?. Do tego doszedł dolocik ale to następny film dam ;-) https://youtu.be/cxTtmkWFGtQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Witam, jestem nowy na forum i id tygodnia posiadaczem a4 b5 avanta z AFN pod maską. Problem mój wygląda następująco. Audi nie ciągnie od dołu z niskich obrotów, czuć moc wyraźnie dopiero w okolicy 2,2-2,5tys obrotów. Dodatkowo dzis przy zdjęciu węża z Intercoolera zauważylem plamy oleju, na szyjce do IC jest go sporo bo co przetarłem paluchem to czarny i mokry.. Turbo umiera?, bledu n75 nie ma. W spalinach czasami czuc delikatnie woń oleju. kolego na 90% jest przytkany wężyk idący do ecu,przedmuchaj go tam będzie olej. Jaki wężyk do ECU? Przecież on ma mapsensor normalnie na dolocie... Bez logów nikt Ci nic nie doradzi, a nie ma co ich robić na dziurawym dolocie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) kolego co Ty mówisz? w AFN jest mapsensor w ecu i zawsze ten wężyk jest uwalony olejem Edytowane 25 Marca 2015 przez eaglent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 kolego co Ty mówisz? w AFN jest mapsensor w ecu i zawsze ten wężyk jest uwalony olejem Doedukuj się a potem pisz. W pierwszym roczniku map był w ECU, a od 96, albo 97 był już na dolocie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 96r miały jeszcze w ecu. 97r już na dolocie mapsensor. Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eaglent 0 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 to po cholere jest ten wężyk w roczniku 98 do ecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Nie spotkałem się z wężykiem do ecu po 97r. Chyba, że ktoś zrobił swapa na stary typ silnika z wiązką i ecu, albo to był wężyk do wskaźnika boostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się