Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby od startu i olej w IC


KLimEK1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na forum i id tygodnia posiadaczem a4 b5 avanta z AFN pod maską. Problem mój wygląda następująco. Audi nie ciągnie od dołu z niskich obrotów, czuć moc wyraźnie dopiero w okolicy 2,2-2,5tys obrotów. Dodatkowo dzis przy zdjęciu węża z Intercoolera zauważylem plamy oleju, na szyjce do IC jest go sporo bo co przetarłem paluchem to czarny i mokry.. Turbo umiera?, bledu n75 nie ma. W spalinach czasami czuc delikatnie woń oleju.

Edytowane przez KLimEK1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy na forum i id tygodnia posiadaczem a4 b5 avanta z AFN pod maską. Problem mój wygląda następująco. Audi nie ciągnie od dołu z niskich obrotów, czuć moc wyraźnie dopiero w okolicy 2,2-2,5tys obrotów. Dodatkowo dzis przy zdjęciu węża z Intercoolera zauważylem plamy oleju, na szyjce do IC jest go sporo bo co przetarłem paluchem to czarny i mokry.. Turbo umiera?, bledu n75 nie ma. W spalinach czasami czuc delikatnie woń oleju.

kolego na 90% jest przytkany wężyk idący do ecu,przedmuchaj go tam będzie olej.

Edytowane przez Leopold27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to, że olej w dolocie jest to norma, turbawka ma duże luzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy na forum i id tygodnia posiadaczem a4 b5 avanta z AFN pod maską. Problem mój wygląda następująco. Audi nie ciągnie od dołu z niskich obrotów, czuć moc wyraźnie dopiero w okolicy 2,2-2,5tys obrotów. Dodatkowo dzis przy zdjęciu węża z Intercoolera zauważylem plamy oleju, na szyjce do IC jest go sporo bo co przetarłem paluchem to czarny i mokry.. Turbo umiera?, bledu n75 nie ma. W spalinach czasami czuc delikatnie woń oleju.

kolego na 90% jest przytkany wężyk idący do ecu,przedmuchaj go tam będzie olej.

Który to wężyk jak możesz mi zdjątko jakieś dokleić?? Ogólnie to mój drugi diesel i nie ogarniam tematu za bardzo bo Passata nie musiałem "rzeźbić". Tylko lać i jechać ;D

to, że olej w dolocie jest to norma, turbawka ma duże luzy?

Jeszcze nie sprawdzałem ale dziś kata może wytne to przy okazji sprawdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na podszybiu masz takie czarne pudełko, odkręć śruby i w środku będziesz miał komputer, do kompa idzie węzyk podciśnienia, sprawdź czy nie jest olejem zawalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na podszybiu masz takie czarne pudełko, odkręć śruby i w środku będziesz miał komputer, do kompa idzie węzyk podciśnienia, sprawdź czy nie jest olejem zawalony

Ok dzięki :) zobaczę i dam znaka

UP!

Filmik z tego jak sie odpycha, niestety nie od zera. Słabo jak na seryjne AFN?. Do tego doszedł dolocik ale to następny film dam ;-)

https://youtu.be/cxTtmkWFGtQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy na forum i id tygodnia posiadaczem a4 b5 avanta z AFN pod maską. Problem mój wygląda następująco. Audi nie ciągnie od dołu z niskich obrotów, czuć moc wyraźnie dopiero w okolicy 2,2-2,5tys obrotów. Dodatkowo dzis przy zdjęciu węża z Intercoolera zauważylem plamy oleju, na szyjce do IC jest go sporo bo co przetarłem paluchem to czarny i mokry.. Turbo umiera?, bledu n75 nie ma. W spalinach czasami czuc delikatnie woń oleju.

kolego na 90% jest przytkany wężyk idący do ecu,przedmuchaj go tam będzie olej.

Jaki wężyk do ECU? :facepalm: Przecież on ma mapsensor normalnie na dolocie...

Bez logów nikt Ci nic nie doradzi, a nie ma co ich robić na dziurawym dolocie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego co Ty mówisz? w AFN jest mapsensor w ecu i zawsze ten wężyk jest uwalony olejem

Edytowane przez eaglent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego co Ty mówisz? w AFN jest mapsensor w ecu i zawsze ten wężyk jest uwalony olejem

Doedukuj się a potem pisz. W pierwszym roczniku map był w ECU, a od 96, albo 97 był już na dolocie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

96r miały jeszcze w ecu.

97r już na dolocie mapsensor.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się z wężykiem do ecu po 97r. Chyba, że ktoś zrobił swapa na stary typ silnika z wiązką i ecu, albo to był wężyk do wskaźnika boostu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...