Arkom Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Witam. Ostatnio podłączyłem kompa pod swoje auto i wyszło to: VAG-COM Version: Release 409.1-SChassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Controller: 8D0 907 557 H Component: 1,6L R4/2V MOTR AT D01 Coding: 04031 Shop #: WSC 000006 Faults Found:17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent01247 - Shareware Version. To Decode all DTCs 29-10 - Please Register/Activate - Intermittent01249 - Shareware Version. To Decode all DTCs 26-10 - Please Register/Activate - Intermittent01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent01251 - Shareware Version. To Decode all DTCs 26-10 - Please Register/Activate - Intermittent01252 - Shareware Version. To Decode all DTCs 26-10 - Please Register/Activate - IntermittentReadiness: N/A-------------------------------------------------------------------------------Address 02: Auto Trans Controller: 01N 927 733 AD Component: AG4 Getriebe 01N 2332 Coding: 00000 Shop #: WSC 0000011 Faults Found:00258 - Solenoid Valve 1 (N88) 31-00 - Open or Short to Ground00260 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-00 - Please Register/Activate00262 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-00 - Please Register/Activate00264 - Solenoid Valve 4 (N91) 31-00 - Open or Short to Ground00266 - Shareware Version. To Decode all Co do immobilizera to nic nowego czasem odcina zapłon - to nie jest mi obce chodzi mi o błąd 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) oraz jego pochodne 01251 itd. Może to oznaczać że wtryskiwacze padają? Codo błędów z zakładki AutoTrans to sądzę, że to wina kopułki i palca bo świece i przewody mają niecały rok a kopułka i palec nie były wymieniane. Mam rację w tym co mówię, czy może ktoś ma inną teorię? Domyślam się, że muszę zacząć od wymiany kopułki i palca ale jeżeli to nie pomoże z błędem 01250 to oznacza padające wtryski? Auto to A4B5 95 rok 1.6 ADP Edytowane 26 Marca 2015 przez Arkom
neoxpl Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Tak ten bład moze oznaczac uszkodzony wtrysk lub rownie dobrze problem z połaczeniem radze posprawdzac wtyczki zapsikac jakims kontaktem.
Arkom Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 Problem z kontaktem to masz na myśli wtyczkę od wtrysku mam rozumieć. A co do sprawdzenia samego wtrysku to jak - przełożyć miejscami z innym i patrzeć czy wyskoczy błąd na innym cylindrze? Jeżeli okazałoby się że to wtrysk to co robić kupić używkę? czy regeneracja? Używki są tanie a regeneracja to mi nie pachnie taniością. Co byś zrobił ?
neoxpl Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Dobrze myslisz wtyczki i zamienic miejscami. Kupilbym uzywke bo tak wlasnie zrobilem 40zl za komplet dalem a wiec w dobrej cenie wychaczylem. Edytowane 27 Marca 2015 przez neoxpl
Arkom Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 Tak tylko, że z używkami może tez być różnie... A nie wiesz ile regeneracja? I jeszcze coś da się zrobić w tym A4 jakies logi co by wskazały, że to dokładnie wtrysk? W TDI to da się zrobić ale w benzynie to nie wiem. I jeszcze jedno wtryski w 1.6 siedzą jakoś mocno - jest z ich wyjęciem jakiś problem czy na miekko?
neoxpl Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Na mieko sa wciskane odkrecasz dwie sroby od listwy wtryskowej i ciagniesz za listwe i masz wszystko na wierzchu. Regeneracja droga okolo 100zl sztuka o ile dobrze pamietam to ile za to uzywek sam policz. Na vagu sprawdzisz chyba jedynie czasy wtysku a blad ktory podales to raczej blad podlaczenia badz uszkodzenie cewki wtrysku czyli smietnik.
Arkom Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 Czekaj czekaj błąd podłączenia masz na myślisz połączenie wtrysku z listwą i tam jest jakiś semering? Wybacz że tak pytam ale nie zaglądałem tam jeszcze
neoxpl Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Podłaczenia masz wtyczke z przewodami wyczysc ja przesmaruj kontaktem jakims. Edytowane 27 Marca 2015 przez neoxpl
Arkom Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Opublikowano 27 Marca 2015 Ok to czaje. Ciekawi mnie jedno jak przyjdzie mi wymienić wtryski to kupując używki nikt mi raczej nie da gwarancji że sa 100% ok ehh oby się tylko okazało że to kostka nie bangla no nic w weekend sprawdze to.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się