Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala za każdym razem AJM


Kriss SierraFan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mój kumpel ma AJM-a, który robi psikusy przy odpalaniu... Kręci, kręci i kręci rozrusznikiem i nie odpala... po cofnięciu kluczyka i ponownym przekręceniu pali od strzała. Problem zaczął się nasilać i teraz na 5 prób odpalenia 2 razy odpali a 3 nie. VCDS nic nie wykrył.

Ktoś miał taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź obroty silnika podczas odpalania , ieśli będą za małe to nie odpali, a przyczyną może być aku , rozrusznik lub stacyjka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręci bardzo dobrze (szybko) i AKU jest zdrowizna, rozrusznik również.

Zawór hm... Tylko zapowietrzałby się a tu nic. Bo jak kręci to bez zadnego zająknięcia bardzo długo i nie odpala, po ponownym przekręceniu kluczyka na dotyk dosłownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie zapisuje sie blad immo?

uszczelnienia PD to dobry trop,

ale nie tylko zlaczki PD do docisniecia, zuzyta tandem pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek AJM też ma pompę w zbiorniku ... bez niej co prawda powinien zapalić ale zobacz też tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok.

AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie

uszczelki PD ??

Problemy z odpaleniem były by np po nocy

Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło.

Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł.

1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia.

2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty)

3. Konektory na pd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki wymienione, konektory podociskane.


Immo tak jak mówi kolega, 2s by chodził.


Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok.

AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie

uszczelki PD ??

Problemy z odpaleniem były by np po nocy

Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło.

Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł.

1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia.

2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty)

3. Konektory na pd

Sprawdzę 1 i 2 :)

Dzięki ;-)

Edytowane przez Kriss SierraFan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok.

AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie

uszczelki PD ??

Problemy z odpaleniem były by np po nocy

Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło.

Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł.

1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia.

2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty)

3. Konektory na pd

Mój błąd. Nie załapałem.

Tapniete z HGW 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia.

wyrzucił by to VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia.

wyrzucił by to VAG

nie koniecznie.

najbardziej prawdopodobny jest jednak przekaźnik zasilający ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...