sikszak Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 wyskoczył mi błąd przepustnicy: 5293 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal High P2103 00 [032] - Check DTC Memory Skasowałem go ale wrócił więc postanowiłem rozkręcić i wyczyścić ją. Była cała z oleju i nagaru. Olej był nawet na elektronice. Myślałem że jak to poczyszczę to na jakiś czas będzie spokój. Niestety błąd zaraz wrócił. Kupiłem więc nowa przepustnicę Ale zanim ja założę chce wiedzieć czy trzeba będzie robić adaptacje? Mój kabel albo VCDS ma nieaktywną funkcję Mass block. Więc nie mogę tam wejść i wykonać adaptacji i innych pomiarów. Moje pytanie jest takie. Co się stanie jak założę nową przepustnicę bez adaptacji? będą jakieś błędy? sama się zaadaptuje? Coś się może przez to zepsuć? Proszę o informację czy będę mógł tak jeździć czy wyskoczą jakieś błędy? i co powinienem zrobić żeby mieć aktywną funkcję w VCDS żeby wejść w logi i adaptacje przepustnicy?
waldemar59 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Po każdej naprawie przepustnicy , jak i wymianie na nową powinno się ją adaptować,--- ale przed należy pamiętać o wykasowaniu błędów i przyuczonych wartościach
waldemar59 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Bez uządzenia do diagnozy np. VCP lub VCDS , VAS itd nic nie zrobisz. Te testery mają zakładkę ADAPTACJE i tam jest to. Silnik ma być rozgrzany i jak wyżej opisałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się