grami121 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) W d*pę z tymi klapami. Mi już drugi raz walnęła membrana w gruszce i teraz napewno jej nie będę naprawiał. Jeździ dobrze bez kap i w wolnej chwili kastracja ich tak jak zrobił SotoM. Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez grami121
SotoM Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 hyyyy.... zaslep np śrubką wężyk i tyle- klapki zostaną otwarte na stałe...
grami121 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Tak już jeżdżę chyba ze dwa tygodnie. Jak membrana walnęła to auto nie miało mocy, no może trochę powyżej 3000 obr. Podciśnienie przez gruchę uciekało.
SotoM Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 no dokładnie- tzw lewe powietrze zaciągało do układu podciśnienia i reszta elementów podciśnienia fisiowała...
marek89 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 no dokładnie- tzw lewe powietrze zaciągało do układu podciśnienia i reszta elementów podciśnienia fisiowała... yyyyy ktory to dokladnie wezyk zaslepic???
grami121 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zaślepić trzeba wężyk ten który idzie do gruszki od klap kolektora, najlepiej przy samej gruszce
krzycho79 Opublikowano 18 Października 2020 Opublikowano 18 Października 2020 W dniu 29.03.2015 o 21:47, grami121 napisał: Fis w naszych autach ie pokazuje faktycznego spalania na postoju. Może nie fachowo to określę, ale jest to spalanie auta z ostatniej chwili jak jeszcze jechało. Co do ciągnięcia pow 2000 obr to normalne. czy faktycznie ten typ tak ma ze dopiero od okolo 2000 obr zaczyna "jechac" ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się