matiziolek21 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Objawy jak u mnie. Ja objeździłem chyba z 10 mechaników. Zacząłem właśnie od dołu, czyszczenie misy itp. Diagnoza: albo napinacz albo hydroszklanki, z naciskiem na napinacz. Rozbierze się to się dowie. Połowa z tych mechaników radziła przejście na półsyntetyk, że może coś pomóc. Jeżeli napinacz to raczej się dużo nie stanie, rozrząd nie powinien przeskoczyć, bo łańcuch ma ten sam naciąg cały czas, tylko ew. gorzej będzie jeździł bo źle będzie nastawiał wałki. Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę. Ja już tak zrobiłem 3 tysiące, zbieram na naprawę na oryginalnych częściach (napinacz 1900 aso). Edytowane 15 Maja 2015 przez matiziolek21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Objawy jak u mnie. Ja objeździłem chyba z 10 mechaników. Zacząłem właśnie od dołu, czyszczenie misy itp. Diagnoza: albo napinacz albo hydroszklanki, z naciskiem na napinacz. Rozbierze się to się dowie. Połowa z tych mechaników radziła przejście na półsyntetyk, że może coś pomóc. Jeżeli napinacz to raczej się dużo nie stanie, rozrząd nie powinien przeskoczyć, bo łańcuch ma ten sam naciąg cały czas, tylko ew. gorzej będzie jeździł bo źle będzie nastawiał wałki. Niech mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę. Ja już tak zrobiłem 3 tysiące, zbieram na naprawę na oryginalnych częściach (napinacz 1900 aso). jak ci ludzie maja czelnosc nazywac sie mechanikami doradzająć przejście na połsyntetyk jeżeli chodzi o moc to tak auto bedzie słabsze i to o wiele bardziej słabsze, druga rzecz zalezy w jakim stopniu padania jest napinacz, u mnie juz zaczely konczyc sie slizgi i lancuch troszke otarł głowice, sciagnalem w ostatnim momencie, nie radzilbym z tym jezdzic, ale przyznam sie ze sam zrobilem na rozyebanym napinaczu 5,5 tyś km, również zbieralem kase Edytowane 15 Maja 2015 przez uszolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaelmyers Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 U mnie narazie spadku mocy nie zauważyłem, Przejechałem 300km ponad i ani razu nie odezwał się napinacz, także myślę, że jeszcze można pojeździć. Przy następnej wymianie oleju zwale michę i zobaczymy co tam jest grane i zaleje znowu full syntetyk. Jedyny błąd silnika jaki mam to związany z katem, albo sondą za katem, błąd pojawia sie czasem po kilkunastu km, czasem przejadę nawet 200 i więcej i się nie pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiziolek21 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Uszolek, a gdzie kupowałeś napinacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Polecam ori od Dzika z forum. Ma zniżki w ASO: " 058109088K netto 1692,43zł058109088E netto 1385,85zł058109088D netto 1070,44zł058109088B netto 1667,93zł058109088H niewynajduje058198217 netto 31,14zł058109229 netto 227,48zł058109229B netto 243,66zł to moje ceny , jak coś 5% dolicz Pozdrówki Marcin" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Ja mam dobrze . ktoś kiedys zmieniał głowice na AEB i napinacz jest bez wtyczki -czyli tańszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Panowie jaki nr ma napinacz z AEB/ ADR bez wtyczki (tańszy)? Dopiero sprawdziłem numery tych co podałem u góry i wszystkie są z wtyczkami. Nie mam numeru tego bez i nie mogę zrobić wyceny. Ok już mam, jak dostanę wycenę wkleję wyniki. Edytowane 18 Maja 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiziolek21 Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Ja mam dobrze . ktoś kiedys zmieniał głowice na AEB i napinacz jest bez wtyczki -czyli tańszy A może ktoś powie co daje ta wtyczka? Bo nawet ten z wtyczką jest i tak sterowany hydraulicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Uszolek, a gdzie kupowałeś napinacz? aso, i jeszcze zapomnialem dodac ze przy padajacym napinaczu chyba komp wyrzuca blad czujnika polozenia walka rozrzadu, bo najpierw cala naprawe zaczynalem od tego czujnika, a po zmianie na nowy nadal blad wyskakiwal Edytowane 21 Maja 2015 przez uszolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Zgadza się wywala taki błąd czy to przez napinacz czy rozciągnięty łańcuch. Czemu wszyscy chyba wiedzą. Żeby wywaliło taki błąd no to już napinacz musi ładnie dogorywać. Dostałem wstępne info z aso. Napinacze bez wtyczki będą w cenie 600-650zł. Myślę, że cna jest extra i w żadnym wypadku nie warto kupować zamienników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaelmyers Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Witam panownie, w dalszym ciagu borykam sie z podobnym przypadkiem w moim AWT. Na poprzedniej stronie opisywałem swój problem. Po krótce znów przypomne. Wcześniej było głośne klekotanie na jałowym po ostrzejszej jezdzie, przy lekkim dodaniu klekot znikał. Zmieniłem olej na Valvoline Synpower 5w40 i po jakims czasie klekotanie ustało całkowicie. Wystepuje tylko terktoka 1-2s przy zimnym rozruchu silnika. 3 tygodnie temu zmieniłem uszczlke pod napinaczem i deklem. Przy okazji sprawdziłem napinacz i slizgi nie były sie wytarte, również nie dało sie ich wcisnac palcem. Przeczyściłem napinacz, wszystko złożyłem do kupy i dalej jeździłem. Ostatnio zauważyłem spadek mocy w dolnym zakresie obrotów i pojawiający się błąd: 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 35-10 - - - Intermittent Dodam, że po skasowaniu wraca po przejechaniu około 40km. Silnik nie klekocze, delikatnie tylko słychać jak pracują zmienne fazy. Wrzucam jeszcze log z kanałów 091 093 094. http://vaglog.pl/log_224222.html Czy to jest już ostatni dzwonek, żeby zmienić napinacz i łańcuch, czy moze jest inna przyczyna tego błędu. Przeszukiwałem już forum i nie znalazłem jednoznaczej odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Chłopie wymieniaj napinacz i łańcuch, chyba nie wolisz robić remontu? To jest ostatni dzwonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P1RAT Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 W moim Awt nie rozwiązałem jeszcze problemu. Ale.. Na zimnym brak terkotania jak jadę wieczorem lub rano wcześnie gdy są chłodniejsze dni to nie terkocze wgl.Tylko gdy jest upał. Wziąłem breszkę i poruszałem blachą między silnikiem a skrzynią i gdy terkocze dotykając jej i wyginając dźwięk się zmienia. Więc stawiam,że podczas tego gdy jest gorąca zwyczajnie się rozciąga lub jest gdzieś urwana i terkocze. Albo zwyczajnie gdzieś o coś trze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski83 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Panowie 1.8T(aeb) dzieje się tak losowo jak na tym filmiku raczej zawsze jak ciepły czy to Panewka , Zawory ,? Spalanie w normie , silnik seria nie ma objawów spadku mocy do 200 z groszem na niemcowni jechałem więc czy faktycznie będzie zajechany już 260tyś przelotu według książek i napraw, zrobię jeszcze pomiar kompresji cykanie jest od podszybia może faktycznie smog zapchany, oleju nie ubywa bagnet w normie, napinacz nowy oryginał z aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQudmdqS0paNkozR083YUszTjg2eGFVbi1BV1Rn/view?usp=sharing Witaj w klubie Ja na to sie szykuje z wymiana napinacza i lancucha, bo imo ewidetnie od napinacza ten glos idzie. Ale troche mnie podlamales piszac, ze masz nowy a i tak cyka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski83 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 (edytowane) https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQudmdqS0paNkozR083YUszTjg2eGFVbi1BV1Rn/view?usp=sharing Witaj w klubie Ja na to sie szykuje z wymiana napinacza i lancucha, bo imo ewidetnie od napinacza ten glos idzie. Ale troche mnie podlamales piszac, ze masz nowy a i tak cyka... tak nowy mam napinacz łańcuch był ok , w środę mierze ciśnienie i zrzucam miskę u Ciebie identycznie jak u mnie cyka Edytowane 18 Lipca 2015 przez michalski83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 To poczekam do środy na Twoje wyniki, cholera moze faktycznie cisnienie oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) W moim Awt nie rozwiązałem jeszcze problemu. Ale.. Na zimnym brak terkotania jak jadę wieczorem lub rano wcześnie gdy są chłodniejsze dni to nie terkocze wgl.Tylko gdy jest upał. Wziąłem breszkę i poruszałem blachą między silnikiem a skrzynią i gdy terkocze dotykając jej i wyginając dźwięk się zmienia. Więc stawiam,że podczas tego gdy jest gorąca zwyczajnie się rozciąga lub jest gdzieś urwana i terkocze. Albo zwyczajnie gdzieś o coś trze. :grin: terkocze na ciepłym, bo rozgrzany olej robi sie rzadszy po rozgrzaniu i nie napina odpowiednio napinacza Panowie 1.8T(aeb) dzieje się tak losowo jak na tym filmiku raczej zawsze jak ciepły czy to Panewka , Zawory ,? Spalanie w normie , silnik seria nie ma objawów spadku mocy do 200 z groszem na niemcowni jechałem więc czy faktycznie będzie zajechany już 260tyś przelotu według książek i napraw, zrobię jeszcze pomiar kompresji cykanie jest od podszybia może faktycznie smog zapchany, oleju nie ubywa bagnet w normie, napinacz nowy oryginał z aso jesli to nowy napinacz z aso to stawiałbym na smoka zapchanego/pompe oleju, napinacz podczas swojej pracy powinien cykać(na jałowym) lecz o wiele mniej wyraźnie od tego i napewno cykanie powinno ginać podczas dodawania gazu, bynajmniej u mnie tak jest Edytowane 19 Lipca 2015 przez uszolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solemo Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Podłączam się do tematu. Jestem po wizycie w K&K ( http://a4-klub.pl/index.php?/topic/55185-kk-servis-warszawa-teren-wyscigow-konnych/). Na starcie powiedziano mi, ze naprawa może kosztować w okolicach 2600zł. Trochę się zezłościłem, ale uspokojono mnie, że być może winowajcą będzie tylko łańcuch oraz napinacz (który mam zakupiony już). Jutro mam dostać diagnozę i kosztorys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski83 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) u mnie wczoraj po ściągnięciu miski ukazał się taki widok http://vlep.pl/obrazek/jyka2n.jpg smok częściowo przypchany czarnym szlamem który zapewne się odkleił po płukaniu silnika , bo w misce też było tego pełno ,po wyczyszczeniu zalaniu oleju millers 5w40 narazie cisza Edytowane 23 Lipca 2015 przez michalski83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się