Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 AJM/ATJ] Coś piszczy ...


YATES

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ja mam takie pechowe to Audi czy to aż tak awaryjny samochód ? Jeszcze nie naprawiłem padniętego licznika,procesora w radiu Chorus ,a dziś rano jak zapaliłem auto to na wolnych obrotach słychać jakieś piszczenie wydobywające się z okolic alternatora,paska do wentylatora lub rozrządu.Na co stawiacie ? Jest szansa ,że to przez padający deszcz ??? :(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja mam takie pechowe to Audi czy to aż tak awaryjny samochód ? Jeszcze nie naprawiłem padniętego licznika,procesora w radiu Chorus ,a dziś rano jak zapaliłem auto to na wolnych obrotach słychać jakieś piszczenie wydobywające się z okolic alternatora,paska do wentylatora lub rozrządu.Na co stawiacie ? Jest szansa ,że to przez padający deszcz ??? :(:(

a co jest do wygrania .... :?:

jezeli Ty nie mozesz zlokalizowac zrodła dzwieku ta w jaki sposób my mamy to zrobic .... :?:

podjedz do mechanika i bedzie wszystko jasne ....

p.s moze to byc spowodowane duza wilgotnoscia (deszcz) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję,że to przez deszcz i,że to nic poważnego,bo już powoli zaczyna mnie to auto wkurzać.Następne Audi jak będę kupował to musi być nie bite.To było walnięte (ma wybite poduchy ) i mimo,że dużo z nim już porobiłem,ma nieduży autentyczny przebieg ( 103 kkm) to ciągle wychodzi coś do roboty. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie też piszczy ten drugi wiatrak który się włacza , jak załacze klimatronik , sprawdz czy piszczy jak wyłaczysz klimatronik , w zimie jeżdze na ECO więc się niewłączą ale latem pewno trzeba bedzie wymienic , bo olej penetrujacy do łozysk nie pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm -cały kompletny rozrząd był robiony jakieś 10 tysięcy km temu.

Ale nam chodzi o pasek wielorowkowy, a nie rozrząd... Chyba tych rzeczy poniżej nie wymieniałeś wtedy :

Napinacz : 038 145 299 A (038145299A) (jakies 350zł)

Pasek wielorowkowy : 06B 260 849 A (06B260849A) (~ 70zł)

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem i dzięki za porady.Mam jeszcze pytanie -konsekwencje awarii razrządu znam ( i niechcę się przekonywać na własnej skórze ) A jakie są konsekwencję ewentualnej awarii tego napinacza lub paska wielorowkowego ???? Wymieniać profilaktycznie ten napinacz czy czekać aż będzie dawał wyrażnie i głośne oznaki zużycie ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musisz stwierdzić co to jest, nasze diagnozy mogą być wiesz... G..o warte :)

Zerwanie paska grozi brakiem ładowania akumulatora, brakiem wspomagania na przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skarajnym przypadku coś się naciągnie i urwie, widziałem silniki z ułamaną łapą alternatora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile piszczy pasek! od pierwszego wentylatora , bo ten drugi jest sterowany napięciem od klimatronika , wiec żadna wymiana paska nie pomoże (przynajmniej jest tak w moim ATJ) więc tylko wymiana wentylatora JEŻELI ON PISZCZY przynajmniej u mnie tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ten pasek od wentylatora głównego,a nie od klimatronika.Narazie sobie dam spokój i nie wymieniam tego wentylatora,bo on i tak nie działa już od roku.Kręci się tylko dlatego,że pasek wielorowkowy go napędza.Przejeżdziłem całe lato i temperatura ani razu nie skoczyła powyżej normy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...