YATES 0 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Czy ja mam takie pechowe to Audi czy to aż tak awaryjny samochód ? Jeszcze nie naprawiłem padniętego licznika,procesora w radiu Chorus ,a dziś rano jak zapaliłem auto to na wolnych obrotach słychać jakieś piszczenie wydobywające się z okolic alternatora,paska do wentylatora lub rozrządu.Na co stawiacie ? Jest szansa ,że to przez padający deszcz ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 pewnie napinacz ci popiskuje jak sie zagrzeje to mu przejdzie :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Czy ja mam takie pechowe to Audi czy to aż tak awaryjny samochód ? Jeszcze nie naprawiłem padniętego licznika,procesora w radiu Chorus ,a dziś rano jak zapaliłem auto to na wolnych obrotach słychać jakieś piszczenie wydobywające się z okolic alternatora,paska do wentylatora lub rozrządu.Na co stawiacie ? Jest szansa ,że to przez padający deszcz ??? a co jest do wygrania .... :?: jezeli Ty nie mozesz zlokalizowac zrodła dzwieku ta w jaki sposób my mamy to zrobic .... :?: podjedz do mechanika i bedzie wszystko jasne .... p.s moze to byc spowodowane duza wilgotnoscia (deszcz) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianus 0 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 A masz osłony pod silnikiem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Mam nadzieję,że to przez deszcz i,że to nic poważnego,bo już powoli zaczyna mnie to auto wkurzać.Następne Audi jak będę kupował to musi być nie bite.To było walnięte (ma wybite poduchy ) i mimo,że dużo z nim już porobiłem,ma nieduży autentyczny przebieg ( 103 kkm) to ciągle wychodzi coś do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2yn 0 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Witam U mnie też piszczy ten drugi wiatrak który się włacza , jak załacze klimatronik , sprawdz czy piszczy jak wyłaczysz klimatronik , w zimie jeżdze na ECO więc się niewłączą ale latem pewno trzeba bedzie wymienic , bo olej penetrujacy do łozysk nie pomógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 pasek albo napinacz (który trochę kosztuje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Hmm -cały kompletny rozrząd był robiony jakieś 10 tysięcy km temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Hmm -cały kompletny rozrząd był robiony jakieś 10 tysięcy km temu. Ale nam chodzi o pasek wielorowkowy, a nie rozrząd... Chyba tych rzeczy poniżej nie wymieniałeś wtedy : Napinacz : 038 145 299 A (038145299A) (jakies 350zł) Pasek wielorowkowy : 06B 260 849 A (06B260849A) (~ 70zł) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Rozumiem i dzięki za porady.Mam jeszcze pytanie -konsekwencje awarii razrządu znam ( i niechcę się przekonywać na własnej skórze ) A jakie są konsekwencję ewentualnej awarii tego napinacza lub paska wielorowkowego ???? Wymieniać profilaktycznie ten napinacz czy czekać aż będzie dawał wyrażnie i głośne oznaki zużycie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Najpierw musisz stwierdzić co to jest, nasze diagnozy mogą być wiesz... G..o warte Zerwanie paska grozi brakiem ładowania akumulatora, brakiem wspomagania na przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 W skarajnym przypadku coś się naciągnie i urwie, widziałem silniki z ułamaną łapą alternatora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2yn 0 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 O ile piszczy pasek! od pierwszego wentylatora , bo ten drugi jest sterowany napięciem od klimatronika , wiec żadna wymiana paska nie pomoże (przynajmniej jest tak w moim ATJ) więc tylko wymiana wentylatora JEŻELI ON PISZCZY przynajmniej u mnie tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 To jest ten pasek od wentylatora głównego,a nie od klimatronika.Narazie sobie dam spokój i nie wymieniam tego wentylatora,bo on i tak nie działa już od roku.Kręci się tylko dlatego,że pasek wielorowkowy go napędza.Przejeżdziłem całe lato i temperatura ani razu nie skoczyła powyżej normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się