Musashi Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 nie ma możliwości sprawdzenia VAGiem grup BS jeżeli silnik nie pracuje na biegu jałowym.
arkadjoz Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) A więc wracając do tematu..brak kompresji na 2 cylindrze, reszta po 31bar Czy posiada ktoś z was szczegółowy plan czynności obsługowych i naprawy silnika w takim przypadku? Jakie elementy należy wymienić, które zmierzyć oraz wyregulować i jaką dobrać uszczelkę po planowaniu?Byłbym również wdzięczny za namiar do fachowca od regeneracji pomp wtryskowych Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez arkadjoz
Musashi Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) pkt 1. to zdjecie glowicy i weryfikacja czy przyczyna jest peknieta glowica czy tez tlok lub blok. pkt 2. jeżeli tłok, weryfikacja stanu gładzi cylindrowej, jeżeli ok. wymiana tłoka z pierścieniami i sworzeniem, doradzałbym obejrzenie sworzni tłokowych, panewek głównych i korbowodowych i ew. wymiana.7 pk3. jeżeli głowica lub blok,( nowy blok to nowe tłoki i nowe pierścienie) lub więcej, być może szukałbym innego używanego silnika. finalnie mogą wyjść mniejsze koszty. tymbardziej w przypadku problemów z pompą wtryskową można szukać silnika na VP, z młodszych aut, np. skoda, dosyć długo były produkowane. Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez Musashi
arkadjoz Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 dzięki za rady! Wszystko okaże się po rozbiórce na części
vauxhall95 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 norma pekniety tłok przez lejacy wtrysk na 99%
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się